Oh lekker! Ik heb gisteren ook shakshouka gemaakt voor het eerst dus de volgende keer probeer ik dat. Misschien is gochugaru erdoor ook lekker?
Een buddha bowl.
Ik vind dit echt een stomme benaming voor een kom met bulgur, kip, hummus en allerlei gegrilde groenten.
Oh en vond je het lekker? Ik maak het echt heel vaak eigenlijk. Is echt mijn go to gerecht. Met harissa erin is ook lekker! En dan tahin-yoghurtsaus eroverheen.
Ik wil eigenlijk wel weten hoe jullie m maken klinkt echt heerlijk voor Koningsdag
Ja heel lekker en super makkelijk! Thanks voor de suggesties, ik ga het sws vaker maken.
Ik ga Turks bestellen; hummus, babaganus en pembe sultan met turks brood, boreks met feta en spinazie, ispanak yemegi en baklava
Heerlijk deze uitgebreide tips, dank!
Tikka-kip uit de oven (uit 5 ingrediënten van Jamie Oliver). Kip insmeren met tikka masala pasta en met bloemkool en aardappel uit de oven + koriander erover.
Zuurkoolschotel.
Als toetje hebben wij Katmer gemaakt, uit het kookboek van Karsu
Meera Sodha’s pad thai met broccoli ipv bimi, want mijn vriend had de bimi gebruikt voor een ovenschotel die met broccoli bedoeld was
https://www.instagram.com/p/CrfPcq2qjNi/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Deze maar Lidl had geen ricotta dus heb haver fraiche gebruikt. Was lekker dus ga het binnenkort nog eens maken met ricotta.
Oh blijkbaar geen plaatje? Dan maar een screenshot
De champignons moeten op
Aspergesoep met een stokbroodje erbij
Venkelrisotto met geitenkaas en citroen want dat was toevallig nog in huis!
Licht gepaneerde pangasiusfilet met knolselderijpuree en een kort gepocheerd eitje
Soort van tatta tikka masala met bloemkool, pompoen en paprika uit de oven erdoor en kikkererwten.
Daarbij naan, raita en rijst.
Erg lekker!
Koreaanse stoomauber uit amazing asia(alleen zou meer dressing maken volgende keer) met kleefrijst, spruitenkimchi en spitskool met geroosterde pindakaas/misosaus(heeeeel lekker)