Wat eet je vanavond #4

Oh lekker! Ik heb gisteren ook shakshouka gemaakt voor het eerst dus de volgende keer probeer ik dat. Misschien is gochugaru erdoor ook lekker?

2 likes

Een buddha bowl.

Ik vind dit echt een stomme benaming voor een kom met bulgur, kip, hummus en allerlei gegrilde groenten.

3 likes

Oh en vond je het lekker? Ik maak het echt heel vaak eigenlijk. Is echt mijn go to gerecht. Met harissa erin is ook lekker! En dan tahin-yoghurtsaus eroverheen.

1 like

Ik wil eigenlijk wel weten hoe jullie m maken :smile:klinkt echt heerlijk voor Koningsdag

1 like

Ja heel lekker en super makkelijk! Thanks voor de suggesties, ik ga het sws vaker maken.

2 likes

Ik ga Turks bestellen; hummus, babaganus en pembe sultan met turks brood, boreks met feta en spinazie, ispanak yemegi en baklava :heart_eyes:

14 likes

Heerlijk deze uitgebreide tips, dank!

Tikka-kip uit de oven (uit 5 ingrediënten van Jamie Oliver). Kip insmeren met tikka masala pasta en met bloemkool en aardappel uit de oven + koriander erover.

Zuurkoolschotel.
Als toetje hebben wij Katmer gemaakt, uit het kookboek van Karsu :drooling_face:

Tip voor de ottolenghi liefhebbers!

8 likes

Meera Sodha’s pad thai met broccoli ipv bimi, want mijn vriend had de bimi gebruikt voor een ovenschotel die met broccoli bedoeld was :persevere:

2 likes

https://www.instagram.com/p/CrfPcq2qjNi/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Deze maar Lidl had geen ricotta dus heb haver fraiche gebruikt. Was lekker dus ga het binnenkort nog eens maken met ricotta.

Oh blijkbaar geen plaatje? Dan maar een screenshot

2 likes

De champignons moeten op

1 like

12 likes

Aspergesoep met een stokbroodje erbij :heart_eyes:

3 likes

Venkelrisotto met geitenkaas en citroen want dat was toevallig nog in huis!

8 likes

Licht gepaneerde pangasiusfilet met knolselderijpuree en een kort gepocheerd eitje

1 like

1 like

Soort van tatta tikka masala met bloemkool, pompoen en paprika uit de oven erdoor en kikkererwten.
Daarbij naan, raita en rijst.

Erg lekker!

1 like

Koreaanse stoomauber uit amazing asia(alleen zou meer dressing maken volgende keer) met kleefrijst, spruitenkimchi en spitskool met geroosterde pindakaas/misosaus(heeeeel lekker)

5 likes