Wat eet je vanavond #4

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat eet je vanavond #3 - #5241 door hoidaar.

Eerdere discussies:

2 likes

Pastinaakpuree met hacheeballen

2 likes

McDrive :sparkles:

8 likes

Favoriet na een stressvolle dag, airfryer aardappeltjes, worteltjes en Lidl groenteschijf
Chocopasta als toetje​:see_no_evil::yum:

2 likes

Opgrbakken aardappeltjes met wortel-linzen balletjes en een salade. Die balletjes is een nieuw recept ik ben benieuwd of het goed lukt en of het idd een fijne vega vervanger is.

4 likes

Friet met sweet chili kaastengels

3 likes

Stamppotje met sla en tuinkers + zalm in romige tomatensaus

4 likes

Aardappelschijfjes, vega krokante kipburger, erwtjes en appelmoes

2 likes

Broodje cheeseburger en een soepje

1 like

Ik was vrij en had tijd over dus weer eens zelf pasta gemaakt :handshake: met saliebotersaus, parmezaan en geroosterde walnoten, en als toetje zelfgemaakte peren crumble met ijs. + morgen weer vrij dus lekker wijn erbij!!

15 likes

Honing kip met zilvervliesrijst en geroosterde broccoli uit de oven

4 likes

De enige lekkere pastasalade:

5 likes

Patatjes (merk op hoe ik de woordvervanging omzeil).

10 likes

Ik heb sinds een tijdje een normaal formaat oven dus ik maak een ~tray bake~ van groenten incl de frizzled leeks van Alison Roman + vega schnitzel

6 likes

Sushi :bento:

4 likes

Pilaf met rijst

2 likes
3 likes

Deze voor het eerst!

Gisteren al gemaakt, lijkt me met die aardappel echt zo’n gerecht wat de tweede dag nog lekkerder is (en heb weinig tijd vandaag)

6 likes

Gezien er momenteel nog een bbq ontbreekt, gewoon alles op een grillplaat:

  • aardappelsalade met radijs, tuinkers, kervel, ei, rode ui, augurk, kappertjes en een honingmosterd-yoghurtdressing
  • gegrillde groene + witte asperges, courgette, kerstomaatjes uit de oven en feta
  • tzatziki met stokbrood
  • gemarineerde brochette, zalm en als er nog honger is merguez
5 likes

Sla met krieltjes en kipfilet.

2 likes