Wat eet je vanavond #4

Vegan jerk burgers van Gaz Oakley. Echt beste burgers ooit. De jerk seasoning maak ik zelf: Jamaican Jerk Seasoning - Taste of the Caribbean - Chili Pepper Madness

8 likes

Sticky tofu

14 likes

Een diepvriesblok waarvan ik dacht dat het curry was, maar het bleek een stoofje te zijn haha :sweat_smile:

2 likes

Voor de laatste keer (ik ga morgen verhuizen) bij mn favoriete snackbar bestellen :broken_heart:het wordt friet met joppiesaus, een vega kroket, bamihap en aardbeien milkshake

13 likes

Friet met mayonaise en leftover pasta van gisteren

4 likes

Plaattaart met ricotta, oesterzwammen, pompoen en rode ui. On the side een simpele salade.

4 likes

Pasta alla norma inclusief wat leftover paprika, met burrata

3 likes

Heerlijk! Heb je een recept?

1 like

https://www.tiktok.com/@tiffycooks/video/7231952545344687365?_r=1&_t=8egzaA8duVs :blush:

2 likes

Zoete aardappel stamppot met paksoi

1 like

Rijst met sperziebonen, krokante kip en een saus van o.a. ananas, sinasappel en kokosroom

1 like

Zeer lekker!

5 likes

Quinoa salade met rode biet, wortel, edamame, veldsla, geroosterde cashew en een dressing met o.a. appelcider azijn en munt

3 likes

Otto’s orzo met venkelzaad en garnalen

3 likes

Wat ik een paar weken geleden bij mijn mams heb gegeten. Hopelijk wordt het net zo lekker.

Gedroogde gevulde aubergines

Work in progress

8 likes

Het ziet er echt heerlijk uit! Zou je het recept willen delen?

1 like

eindresultaat! Superlekker is het.

Dit is het recept. Geserveerd met griekse yoghurt en granaatatappelmelasse. Alleen de gedroogde aubergines komen uit turkije, weet niet of ze hier te vinden zijn.

14 likes

Voor de zoveelste keer maar is gewoon heel lekker: soft taco’s met Mexicaanse zwarte bonen, gekruide zoete aardappel, verse guac, salsa valentina, tajin, en om er toch een beetje variatie in te houden deze keer pico de gallo met charred mais erbij

@Nysmn omg dit zit er zo lekker uit :heart: ik ga deze week op jacht naar gedroogde aubergines (online wel al gevonden maar hopelijk kan ik ze ergens in een winkel vinden)

7 likes

Haha nice. Ik heb ‘m eergisteren ook gemaakt. Of nja… ik heb aan mijn vriend doorgegeven wat ie moest maken :’)
Erg lekker en voor herhaling vatbaar! En ik heb de aanpassing van @Nysmn met aubergine nog toegevoegd. Dus thanks @vitaminwater

16 likes