Wat eet je vanavond #4

Corn ribs en krieltjes met lekker op alles saus beide uit de eetclub van Emma.

Welke? En review??

Ik vind die van vivera best goed te doen! Vooral in een bowl met wat sausjes en rijst etc, heb het niet gewoon los gegeten.

2 likes

En @Bunnyslippers Ohh dat klinkt wel chill ja! Thanks, ga m binnenkort ook maar eens proberen dan

1 like

Hmmm dat klinkt goed! Misschien kan ik mijn vieslekkere favo van pasta met gebakken ui, cherrytomaatjes en zalm met kruidenkaas erdoor zo weer eens maken (ik ben een echte fijnproever haha)

1 like

Heb je hier een recept van? Klinkt erg lekker!

Ik woon in het buitenland dus kan mijn kortingscode denk ik niet delen. Maar volgens mij krijg je sowieso korting de eerste 4-5(?) weken of misschien kan iemand anders een kortingscode delen?

Ik kwam dit ook tegen, maar weet niet of je er meerdere tegelijk kan gebruiken: https://www.acties.nl/hellofresh

2 likes

Ik heb weer eens levensenergie om zelf pasta te maken, met ricotta, citroen en tuinbonen

5 likes

Kind mocht kiezen dus het werd mac 'n courgette uit zijn nijntje kookboek.

20 likes

Döner pizza

2 likes

Tagliatelle met een bolognesesaus met Beyond gehakt

2 likes

Geen zin om boodschappen te doen dus gebakken udonnoedels met sojasaus en doperwtjes, en gestoomde preidumplings met chilicrisp

2 likes

Kumpir

6 likes

Paella met zalm, octopus en garnalen en groenten (paprika, doperwten wortels) en veel saffraan. Was 1e poging maar wel goed geslaagd

4 likes

Thanks voor het influencen, @vitaminwater

7 likes

Ooh ben ik weer de prei dumplings vergeten bij de amazing oriental. Direct op mn lijstje voor het volgende bezoek!

1 like

Spaghetti bolognese vega

1 like

Bij mama, gegrilde tonijn, risotto met zongedroogde tomaat en sla. Was mega lekker.

7 likes

Hiske achterna :ok_hand:t2: zeer geslaagd

3 likes

Lasagne. Wel altijd zo veel snijwerk