Wat eet je vanavond #4

Aardappelpartjes met ui en paprika en een vega schnitzel.
Saai…

2 likes

Brak dus snackbar :sparkles: friet met pindasaus, een oesterzwamkroket en een vegafrikandel

10 likes

Gnocchi met goulash

2 likes

Heerlijk!

1 like

Bami goreng

1 like

Voor het eerst mijn kitchenaid pasta opzetstuk geprobeerd.
Zo leuk!

Was echt goed gelukt en lekker geworden. Lekker recept ook met truffelroomsausje, kastanjechampignons, tijm en parmezaanse kaas. Van Miljuschka.

33 likes

Vegi goulash met puree

2 likes

P.atat want boodschappen doen bij de Lidl en de AH, met peuter die hier totaaaal geen zin in had aan het einde van de middag, was een behoorlijke opgave. Gelukkig voelde mijn vriend dat prima aan en stelde voor om naar de snackbar te gaan.

1 like

Herfstpilav met pompoen, boerenkool en gerookte knoflook naar recept van Meera Sodha.

5 likes

Rigatoni met geitenkaassaus, geroosterde pompoen en salie

2 likes

Wortel/courgette aardappel rostis met goulash

2 likes

Stoof met reuzenbonen, tomaat, wortel, aardappel en vega chipolataworstjes

2 likes

Witte rijst, koe loe kai, sate, gefrituurd garnalen, gebakken banaan, mini Loempia’s en kroepoek oftewel een deel van een chinese rijsttafel

4 likes

Salade (ijsbergsla, rode ui, paprika, komkommer, tomaat en mais) met falafel en krieltjes en sirachasaus

Geroosterde knolselderij met misoboter, aardappeltjes uit de oven en vegaworstjes

5 likes

Gebakken gnocchi met tomatensaus met spinazie, parmezaanse kaas en pijnboompitten.

4 likes

Aardappelpuree met rode kool en hachee

2 likes

Zuurkoolquiche

Schupfnudeln met kip en groente

1 like

Snackbar! Friet oorlog en frikandel speciaal, was heerlijk :yum:

Had ook al een quiche in de oven staan dus eten voor morgen is ook lekker al klaar. voel me een heel succesvolle volwassene :ok_hand:

1 like