Wat eet je vanavond #4

Recept van Ottolenghi :+1:t3:

22 likes

Ik ben bezig aan een vegan ramen die behoorlijk tijdsintensief is (denk aan een aantal uur), vanavond zelf testen en zondag voor vrienden klaarmaken so it better be worth it (denk het wel, het ruikt nu al ge-wel-dig).

5 likes
5 likes

Nachos :drooling_face: met een kilo kaas (en andere dingen)

1 like

Sushi!

1 like

Recept? :grin:

1 like

Deze! Wel zelf nog een beetje aangepast

3 likes

Thanks, ziet er heel goed uit!

1 like

Moinkballs van de bbq met bbq-whiskey glaze/saus en stokbrood

3 likes

Gegrilde druiven van Ottolenghi. Normaal gesproken met burrata, maar die was op. Nu een kant met mozzarella gemaakt en ricotta aan de andere kant, ricotta was het lekkerst.

12 likes

Niet pikante chili con carne want peuter eet mee.

Oh ja dit is zo lekker! Ga ik ook weer eens maken

2 likes

Zelfgemaakte witte aspergesoep met bruine boter en geroosterd brood. :smile:

3 likes

Pastasalade met gerookte kip, spekjes, tomaten, paprika, komkommer, wortel, sla, mozzarella en honing mosterd

2 likes

Deze ramen. Vanochtend al begonnen met de soja-eitjes, net de toppings gemaakt, nu wachten op m’n vriend voor ik de bouillon afmaak. Vegetarische miso ramen met crispy tofu - Liselottelegebeke.nl

:hot_face:

Edit: eigen fotootje erbij

37 likes

Ovenschotel met broccoli, aardappeltjes, kipfilet etc…

Slecht idee want :hot_face:

1 like

Rijstsalade met kropsla, cherry tomaten, gegrilde courgette, aubergine en wortel.

Pannenkoeken met gegrilde groenten is trouwens ook echt heel lekker!

2 likes

Parelcouscous met peterselie, munt, rucola, gegrilde courgette, zwarte olijven, gele en oranje puntpaprika, gemarineerde rode ui + harissayoghurtsausje

4 likes

Limburgse witte asperges met gekookt eieren en zelfgemaakte hollandaise saus. :smile:

5 likes

Iemand van het forum zei een poosje terug dat zij altijd wel van die quiches in huis had voor een makkelijke oké maaltijd. Sindsdien koop ik ze regelmatig als ik ‘s avonds moet werken en iets simpels wil haha.

Deze is wel prima

5 likes