Wat eet je vanavond #4

Nog steeds lasagne

4 likes

Melanzane van aubergine uit de tuin :eggplant:

10 likes

Tabouleh met extra gegrilde groenten

1 like

Had de otto lasagne gisteren gemaakt maar dan gewoon als pasta saus zodat de oven niet aan hoefde. 10/10

7 likes

Ongeveer dit! Ik was bij mijn ouders en heb voor hen gekookt. Wortel vervangen door puntpaprika, gerookte kipfilet erin voor mijn ouders, koriander, munt en pinda’s als topping. Bedankt voor de inspiratie :blush:

1 like

Ging het dan ook sneller of was het alsnog uren in de keuken staan?

At hamburgers, was lekker.

1 like

Haha tja nu konden we meteen eten nadat de saus klaar was. Niet nog eerst opbouwen en dan nog de oven in. Denk zo’n 3 kwartier mee bezig geweest als je alles in de keukenmachine doet!

Oh en ik heb de paddenstoelen niet eerst geroosterd in de oven, wel in de keukenmachine en dan gewoon meebakken.

1 like

Tonijn pasta bake, venkelsalade met parmezaan en geroosterde broccoli uit de oven.

3 likes

Deze met pasta

6 likes

Frietjes met een rotirol

2 likes

Zoete aardappelblokjes uit de oven, salade van rode kool en een beyond burger.

3 likes

Straks eten in een restaurant van een Franse Masterchef winnaar, hij heeft twee keer deelgenomen en twee keer gewonnen.

18 likes

Verse ravioli met eekhoorntjes brood en eentje met kreeft in salieboter.

Verder nog wat Italiaanse kaasjes, witte wijn en cannoli als toetje.

Ik heb zo veel geld uit gegeven aan eten dit weekend. :smiling_face_with_tear:

15 likes

Ik wil een borrelplank gaan maken en daarbij een pastasalade met mozzarella en tomaatjes etc.

1 like

Zelfgemaakte wraps (bloem, boter, water, zout) met gegrilde groenten, bonen en avocado.

2 likes

Wraps met gegrilde kipburger en groente

@Rozekoek welk recept gebruik jij? Ik heb een tijdje terug ook eens wraps gemaakt maar ik vond die matig.

Zaterdag is snackdag :partying_face:

4 likes

200 gram bloem, 125 ml lauwwarm water, 25 gram boter en 5 gram zout. Goed kneden, laten rusten en wrappies maken op hoog vuur!

1 like

5 likes