Wat eet je vanavond #4

Massaman curry met rijst

2 likes

Couscous met kip en gekarameliseerde uien

Onscherpe foto lol screen van boomerang maar wcht heel lekker

5 likes

Dit ga ik de volgende keer proberen, ben benieuwd!

1 like

Pasta met venkel, bleekselderij, jackfruit, tomaatjes in een roomsaus met pangrattato

4 likes

Salade met gegrilde groenten, zelfgemaakte hummus en naan

1 like

Pompoenrisotto

1 like

Tom Yam soep met noedels

2 likes

Quinoa met plantaardige zalm van Vivera (voor het eerst proberen! Ben benieuwd), spinazie, courgette, geroosterde kikkererwten en een koriandersausje

5 likes

vanmiddag uit eten geweest dus vanavond simpel; een restje curry met brood

3 likes

Ik vond die zalm er goed uit zien maar niet zo lekker (mijn kat wel vreemd genoeg)

3 likes

Haha hmm ik was al wel een beetje bang voor een kattenvoer smaak, ik maak wel wat extra saus om de smaak te maskeren als het nodig is :sweat_smile:

2 likes

Opgebakken aardappeltjes, zuurkoolsalade en een schnitzel

1 like

Het was wel een plaatje! Zalm ook goedgekeurd, zou het niet snel eten als AVG denk ik maar door iets heen goed te doen. Goede structuur ook :ok_hand:t3: Vond het sausje ook heel lekker, was deze:

Ik eet vandaag: Yoghurt-korianderdressing https://www.ah.nl/r/1185715

6 likes

SpƤtzle met curry Geschnetzeltes

Gnocchi met een spinazie, kastanjechampignons, tomaatjes en garnalen met een saus van (plantaardige) kookroom en rode pesto.

1 like

Volkoren wraps met ui, knoflook, paprika, rode en zwarte bonen, vegan gehakt, haver fraiche en plantaardige kaas. Ben aangenaam verrast door hoe goed de vegan vorm van dit gerecht werkt, al vind ik met zuivel nog wel lekkerder.

2 likes

Zelfgemaakte tomatensoep + een desembroodje met gezouten boter

3 likes

Rauwkost en een broodje rookworst, zo geen zin om te koken vandaag

Surinaamse zuurkool (lag nog in de vriezer)

Vegetarische noedelsoep;

3 likes