omg zij maakte wel lekkere recepten altijd. ook die 3 euro challenge van haar was altijd leuk
edit: vergeten om te zeggen waarvoor ik hier kwam, een poging tot vegan ‘butter chicken’
omg zij maakte wel lekkere recepten altijd. ook die 3 euro challenge van haar was altijd leuk
edit: vergeten om te zeggen waarvoor ik hier kwam, een poging tot vegan ‘butter chicken’
Ik dacht laat ik eens op haar insta kijken wat ze nu doet, je kan nu bij haar terecht voor een Chinese horoscoop reading!
Vet
Gisteren pasta in limoenbouillon gekookt en dan afgewerkt met gorgonzola. Is stilaan een van mijn favoriet gerechten geworden, zo smeuiig en rijk.
Vanavond pondu met rijst en heb nog een beetje overrijpe bakbanaan.
Pad thai
Zou in 15 minuten klaar moeten zijn maar zie nu dat ik een hele spitskool moet raspen, alleen dat duurt al 15 minuten. ![]()
“Pizza” met kaas en kimchi, en rauwkost/salade ernaast
Wortelsoep (met gember, kerrie en kokosmelk) met naan
Witlof gratin met bechamelsaus en kaas, geroosterde aardappel, vega schnitzel
Gebakken krieltjes, broccoli en kip cordon bleu
Currysoep met flatbread
Boerenkoolstamppot met shiitake
Avg: aardappeltjes uit de airfryer, vega kipschnitzel en gewokte sperziebonen met knoflook en roomboter
Pasta pesto.
Deze Otto
https://www.delicious.com.au/recipes/ottolenghis-potato-spinach-pie-recipe/7jlpy250
Met een soort Griekse salade
Shit dit ziet er lekker uit, moet ik dit morgen voor m’n quasi-brunch maken?
ik ben een zelfbedachte challenge aan het doen al een paar weken dat ik elke week minimaal 1 nieuw ding moet koken, zodat ik niet telkens dezelfde 10 dingen maak. ik denk dat het vanavond thaise groene curry wordt
Oh dat vind ik echt een leuk idee!
het bevalt me ook wel goed! ik ben nu zo’n 2,5 week bezig en dit wordt het 5e ding dat ik maak. ik woon alleen dus ik eet vaak 2 a 3 dagen van een gerecht.
ik kan ook gewoon wel lekker koken en ik vind het leuk maar toch kies ik snel dingen die ik uit mijn hoofd ken. terwijl je het vaak na 1 of 2 keer iets koken met recept ook wel weet, dus ik wilde mezelf even uit die routine forceren om wat nieuwe dingen te proberen haha
Wraps met oa krokante vega schnitzel, guacamole, kaas, pico de gallo, chipotle en stukjes nacho