Wat eet je vanavond #5

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat eet je vanavond #4 - #5142 door Xiomara.

Eerdere discussies:

4 likes

@Xiomara

Ik at het vandaag als hoofdgerecht en ik vond het vullend genoeg. Maar ik heb vandaag ook niet zoveel gedaan haha, dus ik weet niet of ik dat op een andere dag ook zo vind. Lijkt me ook lekker als bijgerecht voor bij het barbecueën!

2 likes

Rendang van jackfruit met rijst en sajoer boontjes

3 likes

@Blauwbeertje

Gewoon het eerste recept gebruikt wat ik tegenkwam

2 likes

Bobotie from scratch met rijst

3 likes

Met ook eigen gemaakte chutney?
Zelf gebruik ik altijd misses balss, maar ben benieuwd of je een recept hebt met zelfgemaakte chutney

Heel lekker, was wel moeilijk te keren in een grote gietijzeren pan

3 likes

Korean beef met rijst en kimchi

4 likes

Yes, ik weet alleen niet of de smaak overeenkomt met die wat jij bedoelt want die heb ik nog nooit gehad, maar ik heb dit recept gebruikt voor de blatjang/chutney

En dan dit recept voor de bobotie, alleen dan de abrikozenjam en chutney op smaak vervangen door de blatjang van hierboven

2 likes

Ik was eigenlijk van plan om dit te maken: High Protein Harissa + Lentil Pasta - SO VEGAN

Maar ik bewaar het voor morgen. Vanavond is het een broodje zalm geworden met avocado, dille, kappertjes, rucola en roomkaas.

1 like

Courgetti met zelfgemaakte ragĂą.

Jamie vega prei carbonara

Pompoen/aardappel/linzensoep met verse platbroodjes erbij.

1 like

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1195580/quesadillatraybake

1 like

Gisteren congee met enoki, veggie floss, een eitje en veel lenteui (en preidumplings ernaast)

En vanavond hopelijk uit eten!

22 likes

Harissa kip met platbrood en salade

2 likes

Het ziet er weer heerlijk uit! Waar heb je de veggie floss gekocht?

1 like

Bij de Amazing Oriental! Ligt in de mijne gewoon naast de pork floss

1 like

Wellicht tegen beter weten in weer iets uit Veg van Jamie

Een soort overschotel van aardappel, ui, knoflook, bieslook, truffel, cottage cheese, ei en kaas

Het voordeel is dat ik het HELE recept heb gelezen en deel 1 zit al in de oven!!

2 likes

Nu ik wat beter kook vind ik echt veel van zijn recepten zo tegenvallen, is dit boek wel beter?

Vandaag ga ik toch maar een x voor een Instagramrecept. De pasta pinda pomodori oid van Veggilaine.

1 like