De discussie wordt voortgezet vanaf Wat eet je vanavond #4 - #5142 door Xiomara.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Wat eet je vanavond #4 - #5142 door Xiomara.
Eerdere discussies:
Rendang van jackfruit met rijst en sajoer boontjes
Bobotie from scratch met rijst
Met ook eigen gemaakte chutney?
Zelf gebruik ik altijd misses balss, maar ben benieuwd of je een recept hebt met zelfgemaakte chutney
Heel lekker, was wel moeilijk te keren in een grote gietijzeren pan
Korean beef met rijst en kimchi
Yes, ik weet alleen niet of de smaak overeenkomt met die wat jij bedoelt want die heb ik nog nooit gehad, maar ik heb dit recept gebruikt voor de blatjang/chutney
En dan dit recept voor de bobotie, alleen dan de abrikozenjam en chutney op smaak vervangen door de blatjang van hierboven
Ik was eigenlijk van plan om dit te maken: High Protein Harissa + Lentil Pasta - SO VEGAN
Maar ik bewaar het voor morgen. Vanavond is het een broodje zalm geworden met avocado, dille, kappertjes, rucola en roomkaas.
Courgetti met zelfgemaakte ragĂą.
Gisteren congee met enoki, veggie floss, een eitje en veel lenteui (en preidumplings ernaast)
En vanavond hopelijk uit eten!
Harissa kip met platbrood en salade
Het ziet er weer heerlijk uit! Waar heb je de veggie floss gekocht?
Bij de Amazing Oriental! Ligt in de mijne gewoon naast de pork floss
Nu ik wat beter kook vind ik echt veel van zijn recepten zo tegenvallen, is dit boek wel beter?
Vandaag ga ik toch maar een x voor een Instagramrecept. De pasta pinda pomodori oid van Veggilaine.
Wraps met homemade harrisa pulled chicken
Burrito bowl zelf gemaakt
Ben inderdaad uit eten geweest Ik had daslookfritters met prei en tamarindesaus, heilbot met langoustinebisque en wilde spinazie, aardappels met masalajus en mango, salade van artisjok, witlof, druif en dillevinaigrette, sesam-pastinaakijs met bergamotcrème, witte chocolade en zonnebloempitten, en kardemomcrème met duindoornbesmousse, appelgranita en koffiemeringue. Was megalekker allemaal!
Oehhh waar was je uit eten?