ik denk vegan cachupa, wel uit een pot deze keer. ik wilde het een keer proberen en toen kwam ik het toevallig tegen
Pasta met courgette in roomsaus, en parmezaan en pijnboompitjes
Volkoren wraps met romaine sla, puntpaprika, tomaat, komkommer, ingelegde rode ui, avocado, koriander, Vivera chicken tenders, crème fraiche en chipotle mayo
Wraps met falafel en salade met tahin dressing.
Shakshuka en mini kruidenboter stokbroodje erbij wat nieuw is bij Lidl ![]()
Broccolipuree met kip ketjap uit de slowcooker
Ja niet normaal echt crack
Ik heb deze gemaakt, was heel lekker maar wel echt meer lunch en lente voor mij dus ik ga m voor die gelegenheid opslaan!
Rotirol
Lol heb precies deze voor morgen op het menu
Ook mel flinke korting ![]()
![]()
![]()
Ik heb de hele week al zo goed als niet gekookt omdat ik nogal veel aan mn hoofd had, vandaag ook weer een beetje een samenraapsel maar wel lekker: geroosterde paarse zoete aardappel, ingelegde radijs en mustard greens, gebakken ei en een kopje miso-bouillon
Misonoodles
Hamburger, gebakken aardappels en geroosterde spruitjes met honing, balsamicoazijn en geschaafde amandel
Aloo palak, pulled seitan (Indian style van Bumi) met de allerlekkerste XXL basmati
Ben helemaal chagrijnig want kooktijd klopt niet hahah ben al zo lang bezig met snijden
Stamppot zuurkool
Pasta alla Norma
Heb het door veranderde plannen ook vanavond al gegeten en eens!!! Zeker omdat ik niet meer wil/durf te raspen aahahah mijn himmel. Maar: wel lekker!
Ja wel lekker! Pikante kip wel een lachertje, maar 8/10 denk ik qua rating voor eindresultaat