Wat eet je vanavond #5

ik denk vegan cachupa, wel uit een pot deze keer. ik wilde het een keer proberen en toen kwam ik het toevallig tegen

3 likes

Pasta met courgette in roomsaus, en parmezaan en pijnboompitjes

1 like

Volkoren wraps met romaine sla, puntpaprika, tomaat, komkommer, ingelegde rode ui, avocado, koriander, Vivera chicken tenders, crème fraiche en chipotle mayo

5 likes

Wraps met falafel en salade met tahin dressing.

3 likes

Shakshuka en mini kruidenboter stokbroodje erbij wat nieuw is bij Lidl :joy:

4 likes

Broccolipuree met kip ketjap uit de slowcooker

2 likes

Ja niet normaal echt crack

Ik heb deze gemaakt, was heel lekker maar wel echt meer lunch en lente voor mij dus ik ga m voor die gelegenheid opslaan!

1 like

Rotirol

3 likes

Weer eens Marley Spoon met dikke kortings

2 likes

Lol heb precies deze voor morgen op het menu :clap: Ook mel flinke korting :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Ik heb de hele week al zo goed als niet gekookt omdat ik nogal veel aan mn hoofd had, vandaag ook weer een beetje een samenraapsel maar wel lekker: geroosterde paarse zoete aardappel, ingelegde radijs en mustard greens, gebakken ei en een kopje miso-bouillon

21 likes

Misonoodles

3 likes

Hamburger, gebakken aardappels en geroosterde spruitjes met honing, balsamicoazijn en geschaafde amandel

6 likes

Aloo palak, pulled seitan (Indian style van Bumi) met de allerlekkerste XXL basmati

7 likes

Ben helemaal chagrijnig want kooktijd klopt niet hahah ben al zo lang bezig met snijden

Stamppot zuurkool

2 likes

Pasta alla Norma

2 likes

Heb het door veranderde plannen ook vanavond al gegeten en eens!!! Zeker omdat ik niet meer wil/durf te raspen aahahah mijn himmel. Maar: wel lekker!

Ja wel lekker! Pikante kip wel een lachertje, maar 8/10 denk ik qua rating voor eindresultaat

1 like