Japanse curry met aardappels, edamame en wortel.
vegan rendang met random groenten die er waarschijnlijk niet doorheen horen
voel me net alwin maar ben ziek geweest dus er moest het eea op uit de koelkast sorry xx
Een pokebowl met zalm van de versafdeling van de Jumbo, die zijn echt zo top
Asperge risotto met zalm
Pasta met saus van geroosterde paprika en tomaat: Pasta met geroosterde tomaat-paprikasaus - Eatertainment
Met smeeekaas?
Deze: Shiitake and tempeh brothy rice bowl | Ottolenghi Recipes
echt lekker en easy, ga ik nog maken!
Maistortillas (weet nog steeds niet helemaal hoe lekker ik die nou vind) met chipotle oesterzwam, rode kool en avocado-koriandersaus. Variatie op een recept van Mob met dank aan @AuntGayle!
Wel een aanrader, vegan maar zonder bonen of vleesvervangers (tegen allebei geen bezwaar maar in taco’s etc gewoon niet zo boeiend).
Biang biang noodles met vegagehakt en heel veel groene szechuanpeper, en Chinese smashed komkommersalade ernaast ![]()
Was al begonnen met eten dus lelijke foto
Paddenstoelen risotto
Orecchiette met mais en ricotta van Anna Jones. Viel tegen, smaak was nogal vlak.
Zoete aardappel met dadels, bosui, mozza en rode peper uit de oven
Vega kapsalon gemaakt ![]()
Sambal goreng tempeh, egg fried rice en geroosterde bimi met honing, knoflook en chili
Thaise groene curry met zelfgemaakte currypasta
Ik was een beetje vergeten hoe veel lekkerder dat is maar maakt zoveel verschil. Enn ik heb extra veel gemaakt dus voorlopig heb ik goede currypasta in de vriezer ![]()
![]()
![]()
Bami
Recept? ![]()
Deze!
En dan dit recept voor de curry: https://hot-thai-kitchen.com/green-curry-new-2/#recipe
Een ovenschotel met conchiglioni gevuld met een ricotta/pompoen/salie/parmezaan vulling (pompoen heb ik eerst geroosterd in de oven en vervolgens gepureerd) in een tomatensaus waar ook de pompoen doorheen zit. En mozzarella/parmezaan eroverheen.
Pizza tonijn ![]()