Wat eet je vanavond #5

Japanse curry met aardappels, edamame en wortel.

1 like

vegan rendang met random groenten die er waarschijnlijk niet doorheen horen

voel me net alwin maar ben ziek geweest dus er moest het eea op uit de koelkast sorry xx

2 likes

Een pokebowl met zalm van de versafdeling van de Jumbo, die zijn echt zo top

4 likes

Asperge risotto met zalm

4 likes

Pasta met saus van geroosterde paprika en tomaat: Pasta met geroosterde tomaat-paprikasaus - Eatertainment

3 likes

Met smeeekaas?

Deze: Shiitake and tempeh brothy rice bowl | Ottolenghi Recipes
echt lekker en easy, ga ik nog maken!

2 likes

Maistortillas (weet nog steeds niet helemaal hoe lekker ik die nou vind) met chipotle oesterzwam, rode kool en avocado-koriandersaus. Variatie op een recept van Mob met dank aan @AuntGayle!

Wel een aanrader, vegan maar zonder bonen of vleesvervangers (tegen allebei geen bezwaar maar in taco’s etc gewoon niet zo boeiend).

7 likes

Biang biang noodles met vegagehakt en heel veel groene szechuanpeper, en Chinese smashed komkommersalade ernaast :two_hearts:

Was al begonnen met eten dus lelijke foto

17 likes

Paddenstoelen risotto

3 likes

Orecchiette met mais en ricotta van Anna Jones. Viel tegen, smaak was nogal vlak.

1 like

Zoete aardappel met dadels, bosui, mozza en rode peper uit de oven

2 likes

Vega kapsalon gemaakt :pray:

3 likes

Sambal goreng tempeh, egg fried rice en geroosterde bimi met honing, knoflook en chili

6 likes

Thaise groene curry met zelfgemaakte currypasta :two_hearts: Ik was een beetje vergeten hoe veel lekkerder dat is maar maakt zoveel verschil. Enn ik heb extra veel gemaakt dus voorlopig heb ik goede currypasta in de vriezer :sparkles::sparkles::sparkles:

13 likes

Bami

2 likes

Recept? :pleading_face:

1 like

Deze!

En dan dit recept voor de curry: https://hot-thai-kitchen.com/green-curry-new-2/#recipe

5 likes

Een ovenschotel met conchiglioni gevuld met een ricotta/pompoen/salie/parmezaan vulling (pompoen heb ik eerst geroosterd in de oven en vervolgens gepureerd) in een tomatensaus waar ook de pompoen doorheen zit. En mozzarella/parmezaan eroverheen.

9 likes

Pizza tonijn :heart:

3 likes