Keukenprinses
Tasty times!
Salade met zoetzure komkommer, guacamole en pittige kip. Echt het beste eten met dit weer. Derde keer in een week al.
Gado gado en het was goddelijk!
Broccoli, met zilvervliesrijst en tempeh in zelfgemaakte pinda-saus.
Pastasalade met tonijn, komkommer, kappertjes, mayonaise, citroenzest, bosui en veel zwarte peper
Pompoensoep en bulgur met falafel
Ook een pastasalade met tonijn, maïs, mayo, ei, sjalot en tomaat.
Rendang, rijst en zoetzure komkommertjes.
Huis ruikt heerlijk de hele middag, zit echt te wachten tot ik kan gaan eten
Al dagen zin in andijviestamppot dus dat staat op het menu!
Hoe heb je je baguette gedaan? In de oven of een broodmachine?
Heb een recept maar heb er mij nog niet aan gewaagd.
Thanks! Ik ga al helemaal akkoord met haar eerste zin. Ik neem ook brood en boter mee naar een onbewoond eiland. Ga het opslaan voor een volgende keer
Oeh wat leuk dat je zoveel aan het brood bakken bent! Gaat het allemaal al makkelijker? En heb je een foto?!
Oooh wauw Ziet er heerlijk uit!! Wat fijn dat het steeds makkelijker gaat. Nog even en je eet nooit meer anders dan zelfgemaakt brood. Ik ben heel benieuwd hoe je sandwich brood en croissants worden!
Ik wou echt dat ik jouw buurvrouw was, ik vind het ook zo lekker ruiken als iemand brood heeft gebakken. Zou dan echt quasi per ongeluk op het juiste moment langslopen met een wijntje en een pak gezouten roomboter onder m’n arm.
Carpacciosalade
Sushi om te vieren dat we een week niet naar de dierenarts hoeven
Djuvec rijst met cevapcici en een salade.
Durum falafel met knoflooksaus, tomaat, avocado, sla, ingelegde ui, paprika en nog meer knoflooksaus.
Iemand een tip voor knoflooksaus uit de supermarkt die het meest lijkt op de echte uit Dönerzaken? En hun sambal?
Sushi