Mushroom pot pie + 1 portie voor in de vriezer
Pasta met geroosterde paprikasaus, peterselieolie en buffelmozzarella
Geroosterd spruiten uit de oven met miso en honing, geroosterde aardappel en gebakken zalm
Polenta met paddestoelen en st paulain bij gebrek aan taleggio
gepofte zoete aardappel met guacamole, refried beans, feta en puntpaprika reepjes. en heel random vega köfte van de AH erbij (wel echt heeeel lekker)
Geroosterde tomatensoep
Snert zonder erwt (Karlijns kitchen)
Hahah waarom? Is het hele doel niet dat het soep van erwten is? Of kan je allergisch zijn voor erwten?
romige tomatensoep uit een pak en tijgerwitbrood omdat m’n verstandskies net is getrokken
echt een vies lekkere kindercomfortfood helemaal zin in en blij dat m’n vriend niet thuis is vandaag om verse soep te maken
omg dit klinkt heeel lekker. Heb je een recept? Of gewoon op gevoel?
hoe gebruik je miso in dit gerecht? ik heb een doosje staan maar nooit gebruikt omdat ik niet echt weet waarvoor het is (behalve soep)
die vega köfte is echt zo lekker!
Ik eet vandaag: Rijstbowl met vissticks uit de airfryer en avocado (advertorial) #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1200436
Was vorige keer verrassend lekker, hopelijk zo ook weer!
Ik eet voor een deel low FODMAP vanwege intoleranties. Spliterwten kan ik helaas niet eten maar dit smaakt er echt naar! Had ik de eerste x ook niet verwacht.
Oh ik wist niet wat FODMAP was, maar Nice dat er een goed alternatief is dan!
Miso kun je op zoveel manieren gebruiken! Gewoon al googlen op Miso ramen, miso glazed eggplant/leeks/corn/salmon, geroosterde aardappels in misoboter, bloemkool uit de oven met miso-tahin dressing, …
Heb je dan misosoep of misopasta staan?
Heb je een recept hiervan?
https://www.justonecookbook.com/roasted-cauliflower-kale-salad-with-miso-tahini-dressing/
Verder nog zoveel variaties te vinden hier op!
Je hebt al veel tips gekregen, maar het is dus gewoon een goede smaakmaker. Er sterft nu vast een Italiaans omaatje ergens maar ik gebruik het soms ook in risotto.