Wat eet je vanavond #5

Restje Chinees van gisteren

2 likes

Kippensoep en couscoussalade

3 likes

Die van Carla, ik denk dat het qua smaak niet zoveel zal schelen, maar meer in de romigheid.

1 like

Pasta alla Nerano <3

1 like

Gegratineerde pangasius met een saus van room, witte wijn, citroen en wat kaas, met spinazie uit de oven en “kartoffel puffer”

5 likes

Geroosterde groene asperges van de Lidl dankzij jullie, met een zacht gekookt eitje en warme aardappelsalade met veel dille en augurk (ooit geïnspireerd op @Dazed geloof ik? maar inmiddels een staple)

5 likes

Weinig tijd dus volkoren wraps met boontjes in tomatensaus uit blik en krokante uitjes. En nog wat rauwkost erbij. Vieslekker.

Deze ‘tuna melt’ met aardappel: https://www.ah.nl/r/1199618

Geen aanrader wat mij betreft, veel te droog en weinig smaak

Gisteren misosoep met udonnoedels, paksoi, enoki en gestoomde preidumplings, vanavond spaghetti met paddenstoelen en room

4 likes
2 likes

Wooo ik was haar helemaal vergeten. Ik maakt vroeger weleens iets van haar. Is dit een lekker recept?

Ik was dit recept helemaal vergeten. Ik maakte dit een paar jaar geleden heel vaak tijdens het aspergeseizoen. Echt een heel lekker recept! Zou het zeker eens proberen, ik ga hem zelf ook weer maken binnenkort! Thanks @kleinmaargroot

1 like

Een eerste poging tot pulled chicken (indisch gekruid) met rijst en knoflookboontjes.

4 likes

Ik ga pannenkoeken bakken!

6 likes

Rijstnoedels met babi ketjap, ingelegde komkommer en mango

4 likes

Ik had orzo gemaakt met spinazie courgette en kip

1 like

Asperges met krieltjes, eieren en ham

1 like

Vrijheidssoep met stokbrood. Het recept van dit jaar en de andere recepten ga ik binnenkort eens maken

Volgens het recept hoeft er geen water door, maar ik doe wel een klein beetje want ik vind het anders meer saus dan soep.

1 like

Bbq pulled chicken stokbrood met zelfgemaakt stokbrood, bbqsaus en slow cooked pulled chicken van de bbq

9 likes

Ik ga voor het eerst maistortillas maken, met garnalen en verder kijk ik nog even wat erbij gaat

2 likes