Wat eet je vanavond

Taco’s!

Burritos met heeel veel creme fraiche en guacamole.

Burrito’s, net als gisteren :heart:

1 like

Ah nice, klinkt goed!
ik vond 'm ook erg lekker! Ik had het recept van jou gebruikt en een beetje van een ander recept. Ik ben alleen niet zo fan van verwarmde mozzarella. Het wordt altijd zo kauwgomachtig. Dus daar wil ik de volgende keer iets anders voor in de plaats gebruiken. Of ik doe iets niet goed haha.

Korean fried chicken. De ene helft met sweet chili glaze en de andere met soy garlic. Ik ben een beetje gestorven nu want de hoeveelheid was echt bizar en ik heb altijd geleerd om mijn bord leeg te eten. Wel echt heel lekker.

Aan het eind was de eigenaar zo lief en enthousiast om ons nog de hete chili saus te laten proeven met nog een stukje kip. Inwendig moest ik een beetje huilen, want zat zo vol maar was lekkere saus.

5 likes

Jaa deze heb ik laatst ook opgeslagen! Eet jij er ook nog iets bij of gewoon alleen dit?

Curry met paprika en kikkererwten met bloemkoolrijst!

3 likes

Pita met geroosterde groente, rucola en een sausje (denk iets met knoflook)

1 like

Rundervink met gekookte aardappels en bloemkool ( AVGtje :sweat_smile: )

Groentewraps met; kipfilet gebakken en in stukjes gesneden, tzaziki en salade

Macaroni met tomatensaus

Kip tandoori wraps

Had nog heel veel andijvie over van vorige week, dus maar weer stamppot andijvie. Met ‘roockworst’.

Heb nog steeds andijvie over :joy:

Dit net gegeten. Lekker, maar zooo machtig.

7 likes

Even de diepvries ingedoken: zoete aardappelen met wilde kastanjes en rode ui, pompoen wortel balletjes en sperziebonen. Mooie combinatie haha

4 likes

Shakshuka met ei. Had er voor Hello Fresh nog nooit van gehoord, maar 't is best lekker! (duh, anders maak ik het niet nog een keer)

1 like

Sambal goreng Chinese kool, rendang aardappel en sambal goreng telor met rijst. Gisteravond vast gemaakt dus nu extra lekker :blush:

@anon42887991 wilde kastanjes kun je toch helemaal niet eten? :thinking:

1 like

Super slecht maar ik eet lekker friet met vegan mayonaise satesaus en een vegan kroket

Ben gelukkig

7 likes

Oh whaha, ik met mijn wilde kastanjes… dat moeten champignons zijn :see_no_evil:

1 like

Airfryer patat en frikandel.