Witlofsalade met spekjes, ei, appel en zelfgemaakte kerriesaus
Klinkt lekker! Heb je een recept van de aardappelrendang?
Shakshuka
Hahaha heel slecht dit, ik maak dus al m’n boemboe’s zelf, behalve deze Gebruik gewoon de rendang boemboe van Conimex hiervoor. En dan aardappelen in blokjes snijden en net gaar koken, vervolgens met boemboe + water in de pan en dan net zo lang pruttelen en wanneer nodig water toevoegen tot het door het zetmeel van de aardappels een dikke saus is geworden
Dat laatste duurt wel eventjes, denk dat ik het toch wel minstens een half uur op heb staan meestal maar dat maakt het zoveel lekkerder!
Doe je er nog santen bij ofzo? Het lijkt me zo zout anders!
Gebakken gnocchi met kerriesaus en gerookte kip
Nee, kook de aardappelen wel zonder zout dus die nemen aardig op. Heb er nog nooit iemand over gehoord dat het te zout was in ieder geval. Maar lijkt me best lekker met santen, ga ik misschien ook wel eens proberen!
Risotto met kruidenroomkaas, prei, doperwten en vissticks.
Thanks. Hij staat in mijn lijstje voor het weekmenu van volgende week
Burrata met tomaatjes, gegrilde groenten en stokbrood
Zelfgemaakte lasagne
Rijst, gewokte sperziebonen in zoete chilisaus en krokante kip met mangosaus.
Aardappeltjes, spinazie en gehaktschnitzel.
Kipragout met champignons en broccolirijst
Groene curry met paksoi, zoete aardappel, kikkerwten en rijst. Plus een veldsla met rauwkost.
Orzo met een kerrieroomsausje, prei, paprika, champignons en peterselie.
Mexicaanse (groente)wraps met gehakt, fajita seasoning, paprika, tomaat, knoflook, ui, sausje van limoen en griekse yoghurt en guacemole. En kaas!
Pasta aglio e olio
Gnocchi met basilicum, spinazie en tomaat (en kaas en huttenkase en pijnboompitten)
Dit is altijd mijn inspiratie topic als ik weer eens niet weet wat ik zal koken
Vanavond ga ik lekker sushi eten