Kapsalon, duurt nog 45min en ik heb honger.
Had nog best veel bosui. Dus eet nu dit https://www.lekkerensimpel.com/quiche-met-ham/
Voor het eerst een kleine (18cm) springvorm gebruikt en vond het echt een leuk taartje
Simpel uiensoepje, meer kon ik niet opbrengen met mān zieke kop
Als āhapjeā zoete aardappelfrietjes met een harissa/limoen/yoghurtsaus, daarna half couscous half bloemkoolrijst met geroosterde pastinaak, butternut en peterselie.
Lasagne uit de Zilveren Lepel en molto vino bianco want ik heb wat te vieren.
Wokschotel met broccoli, selder, ui, kip en witte rijst erbij.
Moussaka, zelfgemaakt. Echt mān lievelingseten naast lasagne en dim sum
Ok veel lievelingsvoedsel
Bloemkoolbodem pizza met tomatensaus, kaas, pulled chicken (leftover van gisteren) en bbq saus
Zelfgemaakte pizza, en ik heb een fles moƫt in de koelkast gegooid want ik wil zuipen met de man en daarna seks hebben. (Oke en hij heeft een nieuwe baan)
Sushi, even all you can eat mijn gezicht volduwen.
Spinazie, aardappelpartjes en slavink(en).
Broodje hamburger Mijn man en zoontje staan nu te kokkerellen
Ik eet bij mān ouders dus aardappelen en witlof met een gehaktbal
Hamburgers, zoete aardappelfrietjes en coleslaw!
Aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en zeezout, kipdijreepjes shoarma gemixt met roerbakgroente en satƩ saus
Gebakken aardappelschijfjes, gewokte kipfilet en broccoli
Vrienden komen eten, Chili con carne met zachte tortillaās, tortillachips, guacamole, tomatensalsa, zure room en een een salade.
Pitabroodje met falafel, sla, komkommer, wortel en tzatziki, een paar pomme duchesse die op moesten en een salade met een beetje random aardbei en geitenkaas
Aardappels, spinazie ala creme, slavink, gekookt eitje. Heerlijk prakken
Wortel tortillaās met bloemkool rijst, champignons en vega kipstukjes, met guacamole. Ik dacht ik probeer het eens, was echt lekker!
edit; en kaas natuurlijk