Bietenrisotto
Beterschap!
Thanks!!
Vanavond eet ik bij een vriendin, maar ik heb nog avondeten van gisteren over en ik kijk er nu al naar uit om dat morgen te eten.
Wraps met vega kipstuckjes, tomaten, paprika, mais, kidneybonen en kaas eroverheen uit de oven. Met crème fraiche en guacamole. M’n lievelings. Ohhh ik wil het nu weer eten. Zo onculinair maar zo lekker.
Sterkte! Ik vond ziekenhuis eten nou nooit het lekkerste.
Ik heb pizza avond
Citroen-knoflook pangasiusfilet (zag hem al eerder in dit topic voorbijkomen, duidelijk dat 'ie in de bonus was haha), met wortel en venkel uit de oven en rijst
Dankje! Nee dat is het ook niet, kan niet wachten tot ik thuis ben en weer zelf kan koken of uit eten kan.
Vanavond een vega iets, spruitjes en gekookte aardappels jippie
Ik heb net 5 nieuwe ijsjes geproefd, en ik zit best wel vol nu. Daarna nog een soort kaasbroodje.
Dus ik houd het denk ik bij brood vandaag. Heb wel lekker brood gehaald bij een Duitse bakkerij met daslook. Heel mijn huis ruikt dus nu naar knoflook, echt bizar, durf m bijna niet aan te snijden. Voor erop net bij de Italiaan zachte geitenkaas met truffel gekocht en gorgonzola.
Gevulde paprika met gehakt en rijst
Tomatensoeppie
Satebroodjes
Pizza pollo
Zelfgemaakte (nog warme) hummus met olijfolie, tijm, komijn en gerookt paprikapoeder, gegrilde aubergines en brood
Pannenkoeken
Hellofresh groentelasagne
Kipshoarma
Wat zijn de lekkerste ham-kaas croissants? Lidl, plus, AH, Bakker Bart?
‘Peking duck’ in wraps. Ga geen Chinese pannekoeken maken. Te veel werk.
Zelfgemaakte curryworst met spatzle en salade.