Wat eet je vanavond

Linguine met broccoli-spinaziepesto, geroosterde rode + gele paprika en spekjes.

2 likes

Pulled oesterzwammen gekruid met 5 spices en afgeblust met maple syrup, zwarte bonen en rauwe spinazie, paprika en komkommer met zelfgemaakte knoflooksaus op een wrap.

5 likes

Tortellini gevuld met tomaat en mozzarella met tomaat basilicum saus.

Hetzelfde als gister maar dan met turks brood (tabouleh, falafel en yoghurtsausje)

3 likes

Whuttttt? Dat klinkt heel lekker, is het veel werk?

Beetje op deze manier. En de kruiden etc kan je dus naar smaak variƫren.

1 like

Spruitjesstamppot. :heart_eyes:

Rissotto met spinazie, bloemkool en wortel.

Burritos :smiling_face_with_three_hearts:

Pasta carbonara

limoen risotto met gestoofde aubergine, pecorino en rucola.

8 likes

Aardappelgratin, salade en prosciutto uit de oven??? Typisch geval van ā€˜oja kak ik moet nog etenā€™ van alles uit de koelkast getrokken

Klinkt vet lekker. Heb je een recept?

Eerste keer maakte ik het met een vriendin volgens dit recept maar toen hadden we geen oven en stoofden we de aubergine in zoā€™n stoofding boven een pannetje. https://www.dehippevegetarier.nl/vegetarische-recepten/citroenrisotto-met-geroosterde-aubergine/
En nu maak ik het nu dus met limoen omdat ik die nog had liggen gehe. Verder een beetje op gevoel.

1 like

Mmmm klinkt heel lekker!

1 like

Ik kook nooit uit pakjes maar ik had deze gekregen en het leek me wel lekker:

Het hele gerecht smaakte raar. Later zag ik dat het van maggi was en toen dacht ik ja, daar smaakte het inderdaad naar. :expressionless:

2 likes

Kapsalon, duurt nog 45min en ik heb honger.

Had nog best veel bosui. Dus eet nu dit https://www.lekkerensimpel.com/quiche-met-ham/
Voor het eerst een kleine (18cm) springvorm gebruikt en vond het echt een leuk taartje

1 like

Simpel uiensoepje, meer kon ik niet opbrengen met mā€™n zieke kop

Als ā€˜hapjeā€™ zoete aardappelfrietjes met een harissa/limoen/yoghurtsaus, daarna half couscous half bloemkoolrijst met geroosterde pastinaak, butternut en peterselie.

4 likes