Wat eet je vanavond

Bloemkool en kikkererwten in kerrie kokossaus met boontjes en een beetje rijst

1 like

Pastinaakfrietjes, bloemkool met tahin-kurkuma sausje en daarbij nog tempeh

2 likes

Aardappelrendang volgens het recept van @Dazed, met een soort van nasi en kroepoek

2 likes

Mijn moeder is ziek, en mijn vader is op reis dus ik zou voor haar koken. Mijn exotische mama verandert blijkbaar in een rashollander als ze ziek is, want ze wou kipschnitzel met patat en appelmoes😂

5 likes

Wraps met kip en zelfgemaakte guacamole

‘Shoarma’ van bloemkool in wraps ijsbergsla met heel knoflooksaus en zoete aardappelfrietjes uit de oven.

2 likes

Tagliatelle met roomsaus en zalm

Gegrilde aubergine uit de oven met couscoussalade en een dressing van yoghurt, knoflook, munt en nog wat andere kruiden.

4 likes

Pasta pesto.

Brocolli met roomsaus + 2 vega kipschnitzels

1 like

Bulgur salade met tonijn en feta


Alleen dit, hele dag nog niks gegeten en net na het avondeten opgenomen :expressionless:

Bietenrisotto

Beterschap!

1 like

Thanks!!

Vanavond eet ik bij een vriendin, maar ik heb nog avondeten van gisteren over en ik kijk er nu al naar uit om dat morgen te eten.

Wraps met vega kipstuckjes, tomaten, paprika, mais, kidneybonen en kaas eroverheen uit de oven. Met crème fraiche en guacamole. M’n lievelings. Ohhh ik wil het nu weer eten. Zo onculinair maar zo lekker.

3 likes

Sterkte! Ik vond ziekenhuis eten nou nooit het lekkerste.

Ik heb pizza avond :slight_smile:

Citroen-knoflook pangasiusfilet (zag hem al eerder in dit topic voorbijkomen, duidelijk dat 'ie in de bonus was haha), met wortel en venkel uit de oven en rijst

3 likes

Dankje! Nee dat is het ook niet, kan niet wachten tot ik thuis ben en weer zelf kan koken of uit eten kan.
Vanavond een vega iets, spruitjes en gekookte aardappels jippie

1 like

Ik heb net 5 nieuwe ijsjes geproefd, en ik zit best wel vol nu. Daarna nog een soort kaasbroodje.

Dus ik houd het denk ik bij brood vandaag. Heb wel lekker brood gehaald bij een Duitse bakkerij met daslook. Heel mijn huis ruikt dus nu naar knoflook, echt bizar, durf m bijna niet aan te snijden. Voor erop net bij de Italiaan zachte geitenkaas met truffel gekocht en gorgonzola.

4 likes