Pizza margherita met knoflooksaus. Beetje jammer alleen dat de bezorger mijn huis in eerste instantie niet kon vinden terwijl het alle voorgaande keren wel goed ging. Het straatnaambord hangt hier zelfs tegen de gevel
Pizzaaaa. Big American bbq chicken, nu al zin in
Drumsticks in een braadzak uit de oven, maar ik weet nog niet wat we erbij gaan eten
Heb je misschien het recept? Ik ben voor Pasen gevraagd om een hartige taart te maken
Tentamens
Laatste dagen vaak zoiets (ook met worteltjes, bloemkool boontjes)
Lekker makkelijk, lekker en toch iets minder een ‘after dinner dip’ dan bij me volschransen in pizza oid 
Nice, thanks voor alle tips!
griekse rondo, zoete aardappelfrites en asperges
Vegan mac & cheese met broccoli en spekjes.
Hoeveel pizza’s zou je uit zon rol pizzadeeg kunnen halen? Als je uitgaat van niet hele grote pizza’s? 
Wil je er ronde pizza’s van maken?
Dat hoeft niet per se 
Turkse Manti! (Wel de diepvries variant, aint nobody got time for the real deal
)

Dan denk ik dat je wel met 3 mensen ervan kan eten!
Dankjewel!
Zat te twijfelen er staat vaak op voor 1 pizza maarja bedoelen ze dan zon grote plaat die je dan weer verdeelt…
Ja ik eet een zo’n pakket zeg maar, dus zo’n rol en pizza saus, met 2 personen. Alleen zijn wij wel grote eters. Voor 1 persoon is het echt te veel haha!
Gebakken aardappeltjes met oregano, rozemarijn, salie en tijm.
Gebakken champignons met Kerrie,
Rundersausijsjes
Groenteballetjes en pad thai met wortelnoodles.
Jouw gebakken aardappeltjes zien er altijd zo perfect gebakken uit haha
Geef tips 
Dankjewel 
deze komen uit de airfryer gewoon met wat olijfolie en grof zout
en dan wel zeker een half uur er in, halverwege keren.
Misschien verschilt het dat ik er niet zoveel in doe? Zodat de aardappeltjes niet op elkaar liggen
Soms willen ze niet goed kleuren, dan doe ik er een beetje braadboter op 
Ah ik heb geen airfryer. Maar misschien moet ik inderdaad een grotere pan gebruiken want ze zitten vaak wel dicht op elkaar allemaal!