Wat eet je vanavond

zoete aardappel, linzen en tomaat met ras el hanout kruiden

1 like

Couscous met gegrilde wortel, gedroogde cranberries, geroosterde kikkererwten, sinaasappel, honing en ras el hanout.

Ik ga schijnbaar patat eten met de buurvrouw.

2 likes

Ovenfrietjes, Griekse köfte en salade van tomaat, komkommer, rode ui, peterselie en feta

1 like

Asperges met ei, ham, aspergesaus en krieltjes :heart_eyes:

Edit:

Samenvatting

8 likes

Mijn vriend is risotto bolognese aan het maken. Heeeeel benieuwd.

3 likes

Beenham uit de oven met mosterdsaus, ovenfrietjes en een groene salade

Maccie

1 like

Frietjes, biefstuk en mais. :heart_eyes:

1 like

Quesadillas en ik denk dat ik er een witbiertje bij ga nemen :smile:

1 like

Schijnbaar? :sweat_smile:

1 like

Oké 9/10 fucking lekker hij mag voor altijd mijn vriendje blijven.

3 likes

Ja ik had aardappeltjes, gehaktschnitzel en worteltjes op de planning maar ze wou dat ik bleef chillen en patat met haar ging eten dus daar zeg ik geen nee tegen. Heb ik morgen nog een maaltijd. Maar blijkbaar was een beter woord geweest zie ik nu. :wink:

1 like

Klinkt interessant, heb je een receppie?

Gisteravond, maar ook vanavond want leftoversss; turkse pide :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Waarschijnlijk dit:

Inspiratie gehaald uit het weekmenu topic.

1 like

Niet tot in detail want zijn woorden: “ik deed maar wat.”

Maar hij had eerst een bolognesesaus gemaakt, gewoon de meest klassieke die je kan vinden. En vervolgens een simpele risotto zonder poespas, dus een uitje bakken, de rijstkorrels erbij, afblussen met een beetje wijn en vervolgens iedere keer wat runderbouillon erbij. En op het einde parmezaanse kaas en als extraatje mascarpone erdoorheen.

En dan de bolognese op de risotto serveren, wat mozzarella en basilicum erop om het mooi te maken.

5 likes

Amazing

1 like

Ooooh klinkt goed! Mijn vriend vindt aardappeltjes bakken en groente opwarmen al veel werk. :unamused:

1 like

Kipspiesjes van de bbq, tomatensalade en stokbrood met paturain :heart: