Wat eet je vanavond

Cordon bleu en ovengroenten

Verse pasta met gebakken ricotta, gegrilde groenten en pijnboompitten

Lekker uit de allerhande, eens proberen

2 likes


Een Italiaanse bol met een burger (de Vivera Biefstukc), en eindelijk fijne vegan kaas (Violife) :heart_eyes:

Daarnaast jalapeños, rode ui, gebakken champignons, Mayolijn, sla, komkommer, tomaat, augurk.

4 likes

Nachos :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Burger king :roll_eyes:

Zelfgemaakte pizza! Beleg moet ik zo nog halen maar het deeg staat al te rijzen :blush:

3 likes

Pasta pesto met kippendijen en rucola. En tomatensalade

2 likes

Aardappelpartjes uit de oven met rozemarijn en olie, blinde vink in tomatensaus uit de slowcooker en bloemkool

Vegetarische gehaktballetjes met krieken :yum:

2 likes

Daging smoor, gebakken rijst, sajoer boontjes en als toetje sticky rijst met mango

5 likes

Verse zelfgemaakte tomatensoep en denk een broodje vis- of kipburger erbij.

2 likes

Nasi met honing-soja zalmfilet

3 likes

Poffertjes!

1 like

Verse ravioli (met ricotta) met groene asperges, erwtjes, een citroenbotersaus en extra veel geraspte parmigiano reggiano.

1 like

Vega burger met wortels en aardappel

Kipfilet met pesto, panko en parmezaan uit de oven met sla en pommes duchesse

1 like

Couscous, verspakket van de Lidl. Altijd teveel dus vries een portie in en neem iets mee als lunch voor morgen.

1 like

Nacho’s! Met fajita veggies, refried beans (bayo met chipotle en adobo van La Morena :heart::heart:), salsa verde en zure room. Ik zit nu op de bank te kijken hoe mijn vriend dit aan het maken is en ik heb er zo veel zin in

8 likes

Wat heb je besteld? Ik twijfel tussen laten bezorgen of toch maar pasta met courgette en basilicumsaus.
@Dazed dat klinkt echt megalekker :heart_eyes:

Ovenfriet, tomaatjes uit oven met knoflook en tijm en gehaktbal

1 like