Wat eet je vanavond

Jha de randjes zien er krokant uit… Maar nee voor mij volgende keer weer een ‘echte’ bodem😅
En dankjewel :innocent:

Spaghettini met tomaat-mascarponesaus en basilicum on top

3 likes

Zuurkool :drooling_face:

Er staat een pasta-ovenschotel in de oven met doperwten, tomaatjes, roomkaas, mozzarella, vega spekreepjes en nog wat groentes en ik heb hier zoveel zin in.

4 likes

Ik doe hapjesavond met mijzelf dus heb stokbrood, gerookte buffelmozzarella, ei-truffelsalade, crackertjes, truffelchips en dan nog wat tomaatjes voor de balans :thumbsup:.

13 likes

Linzensoep met bleekselderij en wortel, en zelfgemaakte crostini

1 like

Waar koop ik dit? :drooling_face:

Bij Marqt! De mozzarella ziet er een beetje gaar uit want hij is bruin maar wel erg lekker.

1 like


Veggie nasi door mijn vriend :heart_eyes:

9 likes


Vegetarische Nasi/GadoGado achtig gerecht nu myself. Tempé (AH) gebakken in nog wat sambal, satesaus (gedeeltelijk zelf gemaakt), gebakken groenten (AH wok) en zoetzure groenten (AH rauwkost komkommer met azijn, suiker en sambal). Alles lekker met sambal want lekker lekker pittig

11 likes

Vrijdag avond pizza avond :slight_smile:

2 likes

Pannenkoeken maar dan mini’s met allemaal verschillende toppings

2 likes

Rode linzenpenne met pittige pastasaus en roerbakgroente

Ik ga voor het eerst een poging doen tot pannenkoeken bakken. Mocht het mislukken dan heb ik nog lasagne.

2 likes

Ik denk dat ik zo in de auto stap en Happy Italy ga halen :relieved:

1 like

Gnocchi met kruidenkaas, broccoli, tomaatjes en champignons. Zoooo lekker.

2 likes

Oke niet dus. Vriendlief laat net weten dat hij het niet redt om thuis te eten. Ik eet nu dus frietjes en gyoza uit de vriezer :drooling_face:

2 likes

Cordon bleu en ovengroenten

Verse pasta met gebakken ricotta, gegrilde groenten en pijnboompitten

Lekker uit de allerhande, eens proberen

2 likes


Een Italiaanse bol met een burger (de Vivera Biefstukc), en eindelijk fijne vegan kaas (Violife) :heart_eyes:

Daarnaast jalapeños, rode ui, gebakken champignons, Mayolijn, sla, komkommer, tomaat, augurk.

4 likes