Wat eet je vanavond

Broccoli met aardappelblokjes en kip

Risotto met venkel, tomaten, gehaktballetjes en ricotta :two_hearts: en natuurlijk kaas!

6 likes

Lasagne met lekker veel kaas en bechamelsaus :drooling_face:

1 like

Friet met curry en miniloempia’s met chilisaus (ik had geen zin in een bamischijf of een groentekroket en dit was de enige andere vegetarische optie zonder kaas (lust ik niet)). Dacht dat het een gekke combi zou zijn maar het was best prima samen

2 likes

Kaasfondue :heart_eyes: met courgette, wortel, bloemkool, zilveruitjes, nachos en brood.
Voor vriend had ik een aardappelschotel met zalm en bloemkool.

2 likes

3 likes

Aspergesoep met stokbrood

Patat met een groentekroket en kaassouffle :fries:

1 like

Barbecue mini krieltjes, sperziebonen en Vegafit nuggets.

1 like

Ik heb nog een hele pizza over en saoto, er komt iemand eten dus dit is een zeer substantiële maaltijd die ik voorschotel.

1 like

Gebakken aardappel, kipburger (maar nu een andere soort dan ik eerder deze week had) en worteltjes. Eigenlijk wou ik wel wat anders eten maar ik raakte beetje in paniek want ik wist het echt niet en ik had haast. Ik probeer te minderen met varkensvlees anders was het waarschijnlijk wel iets van slavink geworden ofzo.

Curry met aubergine uit de oven :two_hearts:

9 likes

Zoete aardappelfrietjes uit de oven met spruitjes, spekjes en honingmosterd

4 likes

Salade van linzen, spinazie, cherrytomaatjes, bietjes, lente-ui, vegan feta en walnoten met een dressing van rode wijnazijn, olijfolie, agavesiroop en mosterd

4 likes

Pasta pesto met champignons, spinazie en vegaspekjes.

1 like

Regenboogforel met krieltjes uit de oven en boontjes

Welk recept gebruiken jullie voor die befaamde citroenrisotto?

Ik gebruik zelf altijd dit recept! Zo lekker :heart_eyes:

https://pin.it/wnfotsbhypgddq

1 like

Vega roti rol😍

1 like

Deze paella met enkel groenten van Ottolenghi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes