Wat eet je vanavond

Maccie

Frietjes, biefstuk en mais. :heart_eyes:

Quesadillas en ik denk dat ik er een witbiertje bij ga nemen :smile:

Schijnbaar? :sweat_smile:

Oké 9/10 fucking lekker hij mag voor altijd mijn vriendje blijven.

Bobotie van de Knorr wereldgerechten :no_mouth:

Eigenlijk gezonde pasta maar heb niet echt honger dus heb maar wat patatjes in de airfryer gegooid :joy:

Ja ik had aardappeltjes, gehaktschnitzel en worteltjes op de planning maar ze wou dat ik bleef chillen en patat met haar ging eten dus daar zeg ik geen nee tegen. Heb ik morgen nog een maaltijd. Maar blijkbaar was een beter woord geweest zie ik nu. :wink:

Klinkt interessant, heb je een receppie?

Gisteravond, maar ook vanavond want leftoversss; turkse pide :smiling_face_with_three_hearts:

Waarschijnlijk dit:

Inspiratie gehaald uit het weekmenu topic.

Niet tot in detail want zijn woorden: “ik deed maar wat.”

Maar hij had eerst een bolognesesaus gemaakt, gewoon de meest klassieke die je kan vinden. En vervolgens een simpele risotto zonder poespas, dus een uitje bakken, de rijstkorrels erbij, afblussen met een beetje wijn en vervolgens iedere keer wat runderbouillon erbij. En op het einde parmezaanse kaas en als extraatje mascarpone erdoorheen.

En dan de bolognese op de risotto serveren, wat mozzarella en basilicum erop om het mooi te maken.

Amazing

Ooooh klinkt goed! Mijn vriend vindt aardappeltjes bakken en groente opwarmen al veel werk. :unamused:

Kipspiesjes van de bbq, tomatensalade en stokbrood met paturain :heart:

Fattoush.

Ik ben ook heel dankbaar dat de mijne koken echt heel leuk vind! We kunnen alleen niet samen koken, want ik vind het ook leuk en ik kan het ook, dus zijn we allebei te betweterig om gezellig samen in de keuken te staan haha.

Ik eet Griekse quinoasalade

Omg dit wil ik.

Vanavond: wokgroenten/ woknoodles en vegatarisch gehakt met een zoetzure saus.

Manchego. Ik wilde het eerst als snack nemen op het terras (ben alleen) maar denk dat dit wel genoeg is voor drie dagen. :joy: