Wat eet je vanavond

Heerlijk met een beetje zout en peper

11 likes

Bedoel linguine :spaghetti:
Maar Apple erkent het niet als woord en maakt er gvd steeds iets anders van. Net als bij Citroƫn/Citroƫn agh

3 likes

Klinkt verder wel als een heerlijke maaltijd

Kaasfondue :heart_eyes:

5 likes

ooooooh lekker!!!

bij mij wordt het pannenkoeken

Burritoā€™s met rijst, puntpaprika-maĆÆs-tomatenprutje, refried beans (bayo beans met chipotle en adobo, mā€™n fave :heart: ) en salsa

5 likes

Spaghetti met tomatensaus en Vegafit balletjes. Lekker creatief.

Het was een beetje bij elkaar geraapt.
Ik heb het recept voor de zwarte bonendip van deze site:https://www.onceuponachef.com/recipes/black-bean-dip.html (ik doe meer komijn en knoflook, en mijn vriend houdt niet van koriander dus heb met platte peterselie gedaan). Echt superlekker als dip ook bij nachos.

De vismarinade van deze site https://www.recipetineats.com/marinated-fish-tacos/.

De salsa was gewoon wat wilde perziken, nectarines, een jalapeno, rode paprika, rode ui en 2 tomaten in blokjes snijden. Sap van een limoen, en dan wat peper zout en suiker toegevoegd. Suiker is niet nodig als je heel rijpe perziken hebt.

Beetje zure room en kleine tortilla wraps en klaar. Ging echt goed samen.

4 likes

Dankje! Dit gaat meteen op mijn weekmenu lijstje voor binnenkort. Had er eigenlijk nooit aan gedacht om van perzikken salsa te maken maar nu ik dit alles lees klinkt het echt geweldig.

Indiase curry :smiling_face_with_three_hearts:

Vegaballetjes, aubergine uit de oven, rijst en een yoghurtsausje denk ik.

Ik ga nasi maken en kant en klare sate stokjes erbij.

Pasta met pesto :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ga hem vanavond maken :tada:

1 like

Indonesische rijsttafel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Voor het hardlopen aardappelbolletjes uit de oven en broccoli, na het hardlopen broccoli met een braadworst van de Vegetarische slager die smaakt naar frikandel.

3 likes

layer-3png

Alleen zijn ze wel heeeel royaal geweest met de paprika :unamused:

Vanavond naar de vegetarische snackbar, gisteren had ik dit allemaal :heart_eyes:

3 likes

Ik ga deze maken, met zoete aardappel ipv pompoen en vega gehakt en brood

3 likes

Udon noodles in black bean sauce, met zelfgemaakt Sichuan chilli olie.

1 like