Wat eet je vanavond

Ja! Vond hem heel lekker. Veel beter dan dat het thuis smaakt. Ook goed krokant zoals de gewone frietjes

2 likes

Beter! Zag er ook lekker uit op de foto. Fijn dat dat in het echt klopt :smiley:

1 like

Eigenlijk gisteravond, mijn Mexicaanse etentje was een succes. Pulled chicken in chipotle adobosaus, Mexicaanse rode rijst, Mexicaanse maïssalade plus zelfgemaakte guac, salsa en zwarte bonendip. Had er verder nog kleine tortilla wraps, nachochips, zure room en geraspte cheddar bij.

Als toetje had ik ananasschijven in rumsaus gemarineerd, gegrild en toen rumsausje verder ingekookt. Bolletje vanille ijs erbij en saus erover.

Heb nog eten over, want kan nooit porties inschatten, maar eet vanavond al pasta met gegrilde groente bij mijn ouders.

14 likes

Zo lekker allemaal!

Dit is echt mijn favoriete maaltijd als ik het zo lees :heart_eyes:

1 like

Pannenkoeken :star_struck:

Mosterdsoep met zelfgemaakt speltbrood. Vooor de vitamine salade caprese en guacamole…

Goede combinatie trouwens.

1 like

Röstirondjes, sperziebonen en Javaanse schijven. Simpel, maar laf it.

Zalm en aardappeltjes uit de oven en broccoli

Eerste keer dat ik zelf zalm uit de oven maak, ik ben benieuwd…

Is die aardbeien limonade lekker? Ik ga zo ook langs de McDonalds :grin:

Ik vond van wel. Al is het misschien een beter drankje voor wanneer het 25 graden is, maar het is in ieder geval verfrissend en je proeft de aardbei ook goed zonder dat het echt overheersend of chemisch is. Niet zoals je weleens met ranja hebt eigenlijk

1 like

Vietnamese hoisin tofu

4 likes

Uit eten bij de Italiaan met mijn vriendje

2 likes

Ik denk dat er meer mensen vergeten zijn dat het Pinksteren is en de winkels allemaal gesloten zijn. :sweat_smile::joy: Echt belachelijk deze rij hahahaha (McDonalds drive)

12 likes

spaghettini met tomatensaus en een spinazieburger (aaanrader!!!)

Ik heb een verjaardag in een café waar je ook kan eten en geen boodschappen in huis, dus we gaan er wat eerder heen om daar te eten :’)

3 likes

Een vegan salade :+1:t2: #healthy #fitgirl

7 likes

Lasagne besteld op werk maar viel een beetje tegen.

Ik heb hem net ook gedronken en vond hem erg lekker!! :blush: Lekker een beetje zuur, maar je proeft de aardbei wel duidelijk.

1 like

Spaghetti met garnalen en spinazie.