Wat eet je vanavond

Lo mein

Spaghetti en een komkommersalade voor erbij

Noodles met varkenshaas, taugé, kastanjechampignons, puntpaprika en oestersaus.

Vanavond nasi met erbij een gebakken eitje, komkommer, augurken en atjar.:pregnant_woman:t2:

“Gestoofde” rendang balletjes uit de slowcooker, gebakken rijst en sperzieboontjes gekookt in kokosbouillon

2 likes

Ohhh man ja, sinds ik die rendang balletjes heb ontdekt eten wij ze hier bijna om de week

1 like

Pasta rode saus met gehakt.
Op de camping kun je niet veel anders.

Haha ja lekker he. Hier staan ze ook geregeld op het menu. Zelfs bezoek laatst dat normaal nooit van zulke dingen houd vond ze helemaal top

Ik gebruik dit recept: https://www.ohmyfoodness.nl/recipe/gestoofde-rendangballetjes-in-kokosmelk

Kan zowel in een pan als in de slowcooker. Heb vandaag alleen de paksoi weggelaten.

4 likes

Kip pilav met perzik en rijst.

Erwtensoep :see_no_evil:

2 likes

Dit! Maar misschien was een heel potje chipotle saus een beetje teveel van het goede :fire:

1 like

Mujaddara! (Gekruide linzen en rijst met gecarameliseerde uien)

Ik had een ovenschotel gemaakt met aardappelblokjes, paprika, prei, ui, vegetarische spekjes en ananas :hugs:

Pokebowl van de visboer met zalm, wasabisaus, lenteui, gebakken uitjes, komkommer, avocado, mais, paprika :heart_eyes::heart_eyes:

vega kip schnitzel met bloemkool en aardappels :upside_down_face:

Bimi met sojasaus en geroosterde sesamzaadjes, zoete aardappelfriet en vega braadworstjes

2 likes

Kippendij gemarineerd in griekse kruiden. Ciabatta. Zelfgemaakte tzaziki. Wortel, courgette en tomaatjes uit de oven.

1 like

Gebakken aardappeltjes, filetlapje(s) en witte bonen in tomatensaus.