Wat eet je vanavond

Ik wil ook een keer bij jouw moeder komen eten :heart_eyes:

1 like

Aspergessoep
Aardappeltoefjes, kiprollade met peperroomsaus en sperzieboontjes want ik ben zo’n weirdo die alleen asperge in de soep lust en niet zo los. Rest had wel asperges met hollandaise saus en ei.
Witte chocolade mousse met kersencoulis en paaseitjes

2 likes

Is ook elke keer geweldig! Het bleek trouwens een 5 gangen diner te zijn, want blijkbaar telt mijn moeder een kaasplankje niet als aparte gang maar als een pre-dessert.

• gravad lachs, gemarineerd venkelsalade, pijnboompitjes en waterkers
  • Crab cakes (zooo goed) met avocadosalade, kreeftsalade en zoete chili saus
  • lamshaasjes met geroosterde aardappeltjes met rozemarijn uit de oven, aspergetips en gekarameliseerde witlof
  • kaasplankje
  • sticky rice met kokosroom/melksausje, sesamzaadjes en mango

Nu aan de koffie en thee met macarons, paaseitjes en ik heb nog een soort Millionaire shortbread gemaakt.

11 likes

Dat klinkt heeeeerlijk.

Ik moest wel lachen om het “pre-dessert”. Met honger zal je alvast niet van tafel gaan!

1 like

Wij gaan bij familie eten. Daar gaat de bbq aan.

Ik verbaas me echt hoe pasen ineens een soort tweede kerst is geworden? Wij gingen vroegahhh wel eieren schilderen haha maar verder niks bijzonders.

Hier vanavond salade nicoise (?) met stokbrood en kruidenboter

7 likes

Restjes uit diepvries en koelkast: katenhaasje gemaakt door moeders (voor mijn vriend), vega balletjes (voor mij), ovenfriet, salade. Dat was wat we nog hadden, geen zin om naar de supermarkt te gaan.

Pasta carbonara

Ik las dit al eerder maar bij ons is dit eigenlijk altijd zo geweest, met kerst en pasen, samen, veel en lekker eten

Ik denk iets van nacho’s :smiling_face_with_three_hearts: zin in!

1 like

Pasta met champignons, rucola en zongedroogde tomaat in een roomsaus

Gourmet

Worteltjes met dopwerten, kippenpoot, pomme duchess :slight_smile:

Aardappeltjes, witte bonen in tomatensaus en slavink.

Aardappeltjes, bloemkool met kaassaus en eigengemaakte gehaktballetjes

Spinaziekoekjes, gehaktballetjes met zweedse roomsaus uit de slowcooker en een gepocheerd ei on top

Hoisintofu met champignons en broccolirijst

Pasta met pittige tomatensaus, paprika, spinazie en mozzarella
1 van m’n snelle go to maaltijden, moet echt weer even normaal gaan koken ipv 3 keer per week bestellen

Net broccolistamppot met een kaasschnitzel van @Michonne op. Ik vond het prima, mijn vriend vond het saai. :thinking:

(Ik had je bericht opgeslagen)

1 like

Zoete aardappelsoep