Wat eet je vanavond

De ravioli die @vitaminwater gister at

2 likes

Geen mooie foto van een mooi opgemaakt bord :crazy_face:

Spaghetti met zelfgemaakte saus en vega balletjes.

6 likes

Pastasalade met tonijn

typisch mij, kan niet kiezen.

21 likes

Spirit animal :heart_eyes:

1 like
1 like

Ik dacht ik maak springrolls maar ze zien er niet uit en die rijstvellen voelen echt super ranzig aan alsof ik groente uit een condoom zit te eten… ze vallen ook uit elkaar… ik zal wel wat verkeerd gedaan hebben maar vind t maar niks dus nu maar wat anders maken pff

7 likes

Haha Dit lijkt precies op mijn creatie van laatst. Ik vind het wel lekker maar krijg het gewoon niet fijn opgerold en die rollen zijn bij mij ook echt een condoom die overal aan plakt (die vergelijking had ik zelf nog niet gemaakt, nu vind ik het nog minder smakelijk) valt ook helemaal uit elkaar

2 likes

@Tubing
Ik rol ze op op bakpapier, dan plakken ze niet aan het bord. En je handen een beetje nattig maken helpt ook.

@Diederik ik vind die van jou er gewoon lekker uitzien hoor. Maar snap dat het rijstvel misschien qua structuur niks is voor je. Ik zelf vind het heerlijk haha maar moet nu ws wel aan je condoom vergelijking denken als het weer eet. :crazy_face:

1 like

Ik at vandaag pandan rijst, broccoli en pangasius

Aloo gobi, eerste keer dat ik t maakte en ben niet ontevreden.

Penne met spinazie, zongedroogde tomaten, kappertjes en een restje vega kip.

Heb echt niets meer in huis🤷

Ik heb dit ook! Ik kijk wel eens mukbangs (no shame) en daar zag ik dit ook vaak voorbij komen. Kon m’n scherm wel aflikken, zo lekker!

Toen heb ik het zelf gemaakt, en vond ik die structuur ( en de geur?!) ZO kut :sob:

7 likes

“Bauern Topf” oftewel krieltjes, gehakt en paprika met een soort paprika-tomatensaus. Ziet er niet zo heel aantrekkelijk uit maar smaakt prima

1 like

Hollandsche kost.
Gekookte aardappelen, spinazie a la crème, gekookt eitje en een nieuw probeersel… kip met doritos paprika als paneerlaag.

afbeelding

2 likes

restje lasagna van laatst :heart_eyes:

Salade met rucola,mango,kipstuckjes,tomaat,komkommer en geitenkaas. Met een beetje balsamico,olijfolie en peper en zout als dressing.

4 likes

Zelfgemaakte paprika/tomatensoep en een ciabatta met tapenade, rucola en zongedroogde tomaten (ook zelf gemaakt, zo lekker)

Een of andere veel te dure ‘fitbowl’ met zalm, rijst, mais, spinazie, avocado, komkommer, … aangezien mijn koelkast nog steeds kapot is en ik dus niet zelf kan koken (want: geen plaats om kliekjes en overgebleven ingrediënten op te bergen).