Wat eet je vanavond

“Bauern Topf” oftewel krieltjes, gehakt en paprika met een soort paprika-tomatensaus. Ziet er niet zo heel aantrekkelijk uit maar smaakt prima

1 like

Hollandsche kost.
Gekookte aardappelen, spinazie a la crème, gekookt eitje en een nieuw probeersel… kip met doritos paprika als paneerlaag.

afbeelding

2 likes

restje lasagna van laatst :heart_eyes:

Salade met rucola,mango,kipstuckjes,tomaat,komkommer en geitenkaas. Met een beetje balsamico,olijfolie en peper en zout als dressing.

4 likes

Zelfgemaakte paprika/tomatensoep en een ciabatta met tapenade, rucola en zongedroogde tomaten (ook zelf gemaakt, zo lekker)

Een of andere veel te dure ‘fitbowl’ met zalm, rijst, mais, spinazie, avocado, komkommer, … aangezien mijn koelkast nog steeds kapot is en ik dus niet zelf kan koken (want: geen plaats om kliekjes en overgebleven ingrediënten op te bergen).

En was de kip lekker??

Ik at trouwens dit: rijst met kipgehakt in een Turkse tomatensaus met flatbread, Griekse yoghurt en gepekelde rode ui

6 likes

“verse” ravioli van de AH ( bonusss) met een hand spinazie en rucola, ricotta met citroen en pijnboompitjes.
Daarover een goeie scheut heerlijke olijfolie die ik heb meegenomen uit Toscane.

Past prima in een 5000 calorieën dieet :sweat_smile:

2 likes

Ja! Maar ik mistte wel iets… m’n vriend ook. Alleen we konden er nog niet achterkomen wat nou precies. Dus de volgende keer eventjes over na denken hoe we het dan gaan maken.

Zoete tomatensoep met vega worstenbroodjes

1 like

Beyond burger op een broodje, aardappelballetjes en salade

1 like

Quinoa noten maaltijdsalade van de appie

Wok besteld bij Eazie, met gebakken rijst, garnalen en groenten in zoetzure saus.

Pastasalade met gegrilde courgette, tomaat, paprika en falafel

Curryworst mit Pommes und mayo

Deze dame is op vakantie in Duitsland en heb de hele week nog geen curryworst op. I need it!!!

3 likes

Pizza quattro formaggi, al sinds vanochtend zin in

Simpel wraps met sla, komkommer, crispy chicken en chilisaus. Misschien doe ik er nog een rood paprikaatje door.

Spinazie ala crème met vegaballetjes, taugé en puree

Doet me echt goed hoeveel van jullie er vega eten :heart: (Geen sneer naar degene die wel vlees/vis eten uiteraard, ik ben zelf ook geen vega maar als ik zie hoeveel mensen er echt bewust mee bezig zijn, met minder vlees vind ik dat echt top :ok_hand:t3:)

4 likes

Pizzabodem van Mister Kitchen met hun cheesy pestosaus, spekjes, cherrytomaten en rucola.