Courgette lasagne met een vulling van feta, tomaat, zo gedroogde tomaatjes en olijfolie.
Zoete aardappelfrietjes met geroosterde broccoli en een kaasschnitzel.
Macaroni met bolognesesaus uit de oven
Ik had vanmiddag toen ik nog op werk was opeens zoveel trek in de Surinaamse bami van mijn schoonmoeder, dus ik appte dat random naar vriend. Toen ging ik opeens bij ze eten en zodra ik binnen kwam rook ik het al Oh + hondje op de achtergrond die al bedelt om stukjes kip.
Ziet er goed uit! Wat nog meer? Avocado, appel, pistache?
wraps met kip, groente, kikkererwten en veel kaaas. Oh en zo’n mexicaans kruidenzakje erdoor.
Eet je er nog iets bij of alleen de taart? Ziet er wel lekker uit, maar dan inderdaad met brie.
Peking eend met flensjes en gewokte knoflook soja broccoli
Kip en broccoli uit de oven
Caesar salade van jumbo eigen merk
Kan dit elke dag wel eten man, zo lekker
Taco’s met pulled beef (uit de vriezer) zwarte bonen, pepers, sla en avocado.
Geen zure room want heb geen puf om naar de supermarkt te gaan
Slawraps met vega gehakt, kidneybonen en groenten. Geen eerste date voedsel. Het zit overal
Tom kha kai
Chili sin carne met rijst, koriander, avocado, tortillachips, lente-ui en vegan “zure room” (sojayoghurt met citroensap en zout).
Frietjes en een “twijfelaar”
Gisteren simpel aardappeltjes, broccoli en een kaasschnitzel
Vandaag moussaka, zin in!
Tikka massala uit de slowcooker maar dan met gehaktballetjes ipv kip, gebakken rijst en boontjes. En als toetje sticky rice met mango
Spicy linzenstoofpot met tomaat, lamsgehakt en prei (en veel look). Waarschijnlijk een gepofte zoete aardappel erbij