En was de kip lekker??
Ik at trouwens dit: rijst met kipgehakt in een Turkse tomatensaus met flatbread, Griekse yoghurt en gepekelde rode ui
En was de kip lekker??
Ik at trouwens dit: rijst met kipgehakt in een Turkse tomatensaus met flatbread, Griekse yoghurt en gepekelde rode ui
âverseâ ravioli van de AH ( bonusss) met een hand spinazie en rucola, ricotta met citroen en pijnboompitjes.
Daarover een goeie scheut heerlijke olijfolie die ik heb meegenomen uit Toscane.
Past prima in een 5000 calorieën dieet
Ja! Maar ik mistte wel iets⊠mân vriend ook. Alleen we konden er nog niet achterkomen wat nou precies. Dus de volgende keer eventjes over na denken hoe we het dan gaan maken.
Zoete tomatensoep met vega worstenbroodjes
Beyond burger op een broodje, aardappelballetjes en salade
Quinoa noten maaltijdsalade van de appie
Wok besteld bij Eazie, met gebakken rijst, garnalen en groenten in zoetzure saus.
Pastasalade met gegrilde courgette, tomaat, paprika en falafel
Curryworst mit Pommes und mayo
Deze dame is op vakantie in Duitsland en heb de hele week nog geen curryworst op. I need it!!!
Pizza quattro formaggi, al sinds vanochtend zin in
Simpel wraps met sla, komkommer, crispy chicken en chilisaus. Misschien doe ik er nog een rood paprikaatje door.
Spinazie ala crÚme met vegaballetjes, taugé en puree
Doet me echt goed hoeveel van jullie er vega eten (Geen sneer naar degene die wel vlees/vis eten uiteraard, ik ben zelf ook geen vega maar als ik zie hoeveel mensen er echt bewust mee bezig zijn, met minder vlees vind ik dat echt top
)
Pizzabodem van Mister Kitchen met hun cheesy pestosaus, spekjes, cherrytomaten en rucola.
Idd! Ik ben zelf ook geen Vega en als ik met mn vriend samen eet dan is er wel altijd vlees. Maar dan maak ik ook vaak gerechten zoals een pasta/noodles/prutje waar ik minder vlees in kan verwerken zodat we wel minder vlees eten. En als ik alleen eet dan maak ik vaak iets met Vega reepjes of tempeh
Vanavond bami op het menu dus! Met dus sneaky minder vlees erin verwerkt
Bulgur met 3 kleuren paprika, cherry tomaten, gegrilde courgette, aubergine en haloumi, met lekker veel olijfolie en citroen er over.
Ik doe de challenge een week lang stoommaaltijden van de appie, vandaag pasta pesto op en was heerlijk
Eens! Vandaag ook de crispy chicken van Valess op en is echt net zo lekker, wij eten hier ook steeds meer vega. Had overigens nooit verwacht dat ik mn vriend zo ver zou krijgen haha, maar hij vind het inmiddels ook helemaal prima terwijl hij eerst echt veeeel vlees at.
Oeh, wat zijn verder je aanraders?
Ik vind de kip rozemarijn aardappeltjes Stoommaaltijd ook een aanrader en de kip teriyaki ook!