Wat eet je vanavond

Idd! :heart: Ik ben zelf ook geen Vega en als ik met mn vriend samen eet dan is er wel altijd vlees. Maar dan maak ik ook vaak gerechten zoals een pasta/noodles/prutje waar ik minder vlees in kan verwerken zodat we wel minder vlees eten. En als ik alleen eet dan maak ik vaak iets met Vega reepjes of tempeh :heart_eyes:

Vanavond bami op het menu dus! Met dus sneaky minder vlees erin verwerkt :smirk::rofl:

1 like

Bulgur met 3 kleuren paprika, cherry tomaten, gegrilde courgette, aubergine en haloumi, met lekker veel olijfolie en citroen er over.

1 like

Ik doe de challenge een week lang stoommaaltijden van de appie, vandaag pasta pesto op en was heerlijk :ok_hand:t2:

3 likes

Eens! Vandaag ook de crispy chicken van Valess op en is echt net zo lekker, wij eten hier ook steeds meer vega. Had overigens nooit verwacht dat ik mn vriend zo ver zou krijgen haha, maar hij vind het inmiddels ook helemaal prima terwijl hij eerst echt veeeel vlees at.

Oeh, wat zijn verder je aanraders?

Ik vind de kip rozemarijn aardappeltjes Stoommaaltijd ook een aanrader en de kip teriyaki ook!

1 like

Heb je een recept?

Wel al schnitzel gegeten? :heart_eyes:

2 likes

Penne al arrabiata

1 like

Pizza shoarma :heart_eyes:

Pancakes. De ene stapel met ahornsiroop, de andere met kersen :drooling_face:

3 keer deze week :sunglasses:

Chili con carne. Heb dit oprecht nog nooit op en van de week had ik hier opeens zin in?? Dus besteld met de weekboodschappen maar ik ben helemaal niet zo dol op bruine bonen :crazy_face: Dus stiekem heb ik er nu helemaal geen zin meer in, ben benieuwd.

Heb je geen andere bonen in huis? Je kan het ook maken met kidneybonen/zwarte bonen/wat je maar wilt.

Ik gebruik eigenlijk nooit bruine bonen, maar kidneybonen. En in de versie zonder vlees ook nog zwarte bonen. Dus je kan altijd vervangen!

1 like

@Bunnyslippers hm ja ik heb het recept gevolgd, dus een flinke pot bruine bonen erbij. Maar ook kidneybonen, mais, paprika en ui gaat erin dus hopelijk maakt dat het wat beter haha!

1 like

Kaasfondue❤️
Daar vind ik het nu echt weer voor.

4 likes

Zo lekker, ga ik morgen doen :heart_eyes:

Prei-kip-champignon roomsoep met een focaccia