Wat eet je vanavond

Curry met sperziebonen, cherrytomaatjes en kikkererwten

Kaasfondue :heart_eyes:

2 likes

Gehaktballetjes met brood

Heb nog restjes van m’n wrapmengsel, dat gaat het worden vanavond. Mexicaanse wraps met vega gehakt, paprika, ui, mais, kruiden, tomatensalsa en veel geraspte kaas.

Zeebaars met krieltjes (en majonaisss) en worteltjes

Groentesoep

Hoe smaakt die cheesy pesto? Zou je de kaas dan weg kunnen laten? :see_no_evil:

Roti massala

Goed! Heb de kaas idd weggelaten.

1 like

Kipsalon :drooling_face:

Andijviestamppot met een gehaktbal, bij mn moeder. Was vroeger mn lievelingseten, dit is ook op verzoek gemaakt haha, zin in!

1 like

Ah zo lekker!! Mijn moeder maakt dat ook altijd zo lekker en ik krijg het nooit voor elkaar whahaha! Daarentegen vindt zij mijn eten wel altijd heel lekker gelukkig

Gebakken gnocchi :heart_eyes: Met zelfgemaakte tomatensaus met courgette en aubergine

2 likes

Nacho schotel

2 likes

Dankjewel :see_no_evil: ga ik dat ook proberen

Ik eet vandaag: Portobello met rucolapasta #Appie https://www.ah.nl/r/39542

Heeel lekker. Recept klopt alleen van geen kant: je moet extra champignons kopen. Er staat namelijk dat je eerst je portobello in blokjes moet snijden en daarna daarmee diezelfde portobello moet vullen :thinking:

4 likes

Dus een wat gezondere pizza geprobeerd met een Magioni bodem, petti pizzasaus, paprika, knoflook, augurk, eru smeerkaas en bacon.

Maar was het toch net niet smaken waren opzich goed, maar niet ā€˜vol’ genoeg en structuur in het midden wat te waterig… :thinking: Moet het misschien maar gewoon op de real deal houden​:see_no_evil:

Tip is om de bodem eerst los in de oven te doen en goed knapperig te laten worden en daarna pas te beleggen en terug te stoppen. Dan is alles lekker knapperig.

2 likes

Hahaha wat knullig. Ook best wel kut als je gewoon netjes alles van de ingrediƫntenlijst in huis haalt en daarna het recept pas doorleest :thinking:

2 likes

Bedankt voor de tip, maar heb ik al gedaan :sweat_smile: