Kipsalon 
Andijviestamppot met een gehaktbal, bij mn moeder. Was vroeger mn lievelingseten, dit is ook op verzoek gemaakt haha, zin in!
Ah zo lekker!! Mijn moeder maakt dat ook altijd zo lekker en ik krijg het nooit voor elkaar whahaha! Daarentegen vindt zij mijn eten wel altijd heel lekker gelukkig
Gebakken gnocchi
Met zelfgemaakte tomatensaus met courgette en aubergine
Nacho schotel
Dankjewel
ga ik dat ook proberen
Ik eet vandaag: Portobello met rucolapasta #Appie https://www.ah.nl/r/39542
Heeel lekker. Recept klopt alleen van geen kant: je moet extra champignons kopen. Er staat namelijk dat je eerst je portobello in blokjes moet snijden en daarna daarmee diezelfde portobello moet vullen 
Dus een wat gezondere pizza geprobeerd met een Magioni bodem, petti pizzasaus, paprika, knoflook, augurk, eru smeerkaas en bacon.
Maar was het toch net niet smaken waren opzich goed, maar niet āvolā genoeg en structuur in het midden wat te waterigā¦
Moet het misschien maar gewoon op de real deal houdenā:see_no_evil:
Tip is om de bodem eerst los in de oven te doen en goed knapperig te laten worden en daarna pas te beleggen en terug te stoppen. Dan is alles lekker knapperig.
Hahaha wat knullig. Ook best wel kut als je gewoon netjes alles van de ingrediƫntenlijst in huis haalt en daarna het recept pas doorleest 
Bedankt voor de tip, maar heb ik al gedaan 
Moet je niet de steeltjes in kleine stukjes snijden? Zo lees ik het.
Is maar een heel klein steeltje! Ik had nog gewone champignons in huis dus heb er daar een paar van in stukjes gehakt, anders had ik te weinig vulling gehad
Vanavond deel 1 van diepvries leegeten: aardappelkroketjes met boomstammetjes die we nog hadden liggen en broccoli.
Hassleback potatoes, rode kool met cranberry compote en kaneel er doorheen en een krokante vega schnitzel
Oh dit ziet er echt lekker uit, thanks voor de inspiratie!
Saaaai maar lekker spaghetti met saus van tomaat, wortel en gehakt. Afgetopt met kaas uiteraard
Had nog een mega zak wortels in de vriezer liggen en heb dit ermee gemaakt, lekker joh!
Heb alleen de geitenkaas vervangen voor creme fraiche want ik durf geen geitenkaas te eten omdat ik altijd hoor dat het naar geit smaakt en dat nodigt me dan niet bepaald uit om het te eten 
Pizza Diavola van dr Oetger! Heerlijk! Echt een guilty pleasure.
Maar omdat ik ook op mijn voeding let eet ik maar een halve met gewokte groenten/salade erbij.
Voor veel mensen is dit misschien logisch, maar voor mij is het echt een life hack
āje kan ook maar een halve pizza in de oven leggenā
Zelf gemaakte frietjes met Vlaams stoofvlees