Wat eet je vanavond

Moet je niet de steeltjes in kleine stukjes snijden? Zo lees ik het.

Is maar een heel klein steeltje! Ik had nog gewone champignons in huis dus heb er daar een paar van in stukjes gehakt, anders had ik te weinig vulling gehad

Vanavond deel 1 van diepvries leegeten: aardappelkroketjes met boomstammetjes die we nog hadden liggen en broccoli.

1 like

Hassleback potatoes, rode kool met cranberry compote en kaneel er doorheen en een krokante vega schnitzel

Oh dit ziet er echt lekker uit, thanks voor de inspiratie!

Saaaai maar lekker spaghetti met saus van tomaat, wortel en gehakt. Afgetopt met kaas uiteraard

1 like

Had nog een mega zak wortels in de vriezer liggen en heb dit ermee gemaakt, lekker joh! :open_mouth: Heb alleen de geitenkaas vervangen voor creme fraiche want ik durf geen geitenkaas te eten omdat ik altijd hoor dat het naar geit smaakt en dat nodigt me dan niet bepaald uit om het te eten :rofl:

Pizza Diavola van dr Oetger! Heerlijk! Echt een guilty pleasure.

Maar omdat ik ook op mijn voeding let eet ik maar een halve met gewokte groenten/salade erbij.

Voor veel mensen is dit misschien logisch, maar voor mij is het echt een life hack :sweat_smile: ‘je kan ook maar een halve pizza in de oven leggen’

3 likes

Zelf gemaakte frietjes met Vlaams stoofvlees

2 likes

Snak echt naar iets mega gezonds, dus het wordt een salade van rucola, quinoa, rode biet, linzen, avocado, komkommer, granaatappel pitjes en dressing van tahin+citroensap. Heb ik morgen ook meteen een gezonde lunch :grin:

3 likes

Rijst, sperzieboontjes en een braadworst

1 like

Sobanoedels met aubergine, mango en ingelegde rode ui

1 like

Restjes. Chili con carne, pasta met saus van (zongedroogde) tomaten / spinazie en soep.

Rode linzen dahl met flink veel koriander

2 likes

Spaghetti met zelfgemaakte bolognesesaus

1 like

Hier dan de foto van mijn heerlijke maaltijd :heart_eyes:
Ik ben al halverwege!

6 likes

Gisteren: pizza vegetale van de Jumbo.
Vandaag: kapsalon, maar dan zonder sla, en met extra friet

2 likes

Deel twee van diepvries leegeten: een turkse pizza en een halve pizza diavolo.

Ik ga dit recept maken. Ben benieuwd! Pilav met peer, rozijnen en spinazie (vegetarisch) https://www.ah.nl/r/1192849

2 likes

Gemarineerd varkensvlees (marinade van o.a. ketjap en sambal), met ui, champignons een een saus van ketjap/tomatenpuree en nog wat prut.
Met doperwten en rijst.