Kabeljauw met rijst en Italiaanse groente
Saté uit de sous-vide en daarna gegrild op de barbecue. Met alle bijgerechten uit @Dazed haar post, dat ziet er heerlijk uit!
Bloemkool kerrie soep en pizza left overs van gisteravond
Groentesoep met stokbrood, echt zaterdags.
Pizza, gisteren sushi gegeten. Goed weekend
Zeewier tagliatelle met zelfgemaakte pesto en tomaatjes uit de oven.
Chinese tomatensoep en dim sum
Pompoensoep met Turks brood!
Pulled pork. Ik vind dat eigenlijk niet zo bijzonder, maar ben benieuwd hoe het smaakt als je het zelf maakt. Heeft al de hele nacht in de sous-vide (valt het al op dat ik fan ben van dat apparaat?) gestaan, ben benieuwd naar het resultaat vanavond.
Knoflookkrieltjes, vegaburger en tomatensalade
Cannelloni met ricotta, spinazie, tomatensaus, mozzarella en pijnboompitjes
quesadilla met steak, paprika, ui en kaas. Met een guacamole dip en sour cream.
Shakshuka met worstjes, venkel, rode linzen en ei en een volkorenpita.
Helaas niet erg fotogeniek, want ik had al wat happen genomen!
Er zit ook wat huttenkase in en venkel op 
Mochten er mensen zijn die wat op calorie-intake letten; venkel is een mega aanrader. Geeft heel veel smaak, het ‘maakt’ het gerecht echt, maar er zit maar heel weinig in qua calorieen
Zondag is pizza dag
Ik heb een shitload aan te lekkere pesto gemaakt, maar wat ga ik ermee doen? Vind een pasta pesto maken met verse pesto eigenlijk een beetje zonde ofzo?
Juist totaal geen zonde!! Dan pas komt een pasta pesto tot zijn recht 
Ik had pizza! Wel op de luie manier met een kant en klare bodem, met cherrytomaatjes, olijven en rucola
Ik had pompoenquiche met feta: https://www.lowcarbchef.nl/recept/pompoenquiche-met-feta
Erg lekker!
Verjaardagsfeestje van mijn zus vanavond; ik heb parmigiana melanzane op en appelcrumble met vanille-ijs als dessert