Wat eet je vanavond

Shakshuka met worstjes, venkel, rode linzen en ei en een volkorenpita.
Helaas niet erg fotogeniek, want ik had al wat happen genomen!

Er zit ook wat huttenkase in en venkel op :smiling_face_with_three_hearts:

Mochten er mensen zijn die wat op calorie-intake letten; venkel is een mega aanrader. Geeft heel veel smaak, het ‘maakt’ het gerecht echt, maar er zit maar heel weinig in qua calorieen

6 likes

Zondag is pizza dag

1 like

Ik heb een shitload aan te lekkere pesto gemaakt, maar wat ga ik ermee doen? Vind een pasta pesto maken met verse pesto eigenlijk een beetje zonde ofzo?

Juist totaal geen zonde!! Dan pas komt een pasta pesto tot zijn recht :yum:

2 likes

Ik had pizza! Wel op de luie manier met een kant en klare bodem, met cherrytomaatjes, olijven en rucola

1 like

Ik had pompoenquiche met feta: https://www.lowcarbchef.nl/recept/pompoenquiche-met-feta
Erg lekker!

3 likes

Verjaardagsfeestje van mijn zus vanavond; ik heb parmigiana melanzane op en appelcrumble met vanille-ijs als dessert :yum:

1 like

Ik eet vanavond alleen en weet nog niet wat dus hoop dat iedereen veel post vandaag. :grin:

Lijkt mij heeeeerlijk!

Rode kool ovenschotel met vega “bratwurst”

1 like

Zelfgemaakte pizza!

3 likes

Mijn moeder maakt gebakken rijst, zo een zin in. As we speak zitten er witte chocolade macadamia koekjes in de oven en het ruikt zo lekker❤️

4 likes

Ik had spullen in huis voor pasta met olijven en gegrilde paprika maar mijn vriend eet onverwachts niet thuis dus die schuiven we door naar morgen. Nu lekker guilty pleasure eten, vegan tomatensoep van Unox met schnittbroodjes, en dan de broodjes uithollen en vullen met soep

2 likes

Krieltjes uit de oven met knoflook en zeezout, tomatensalade met peterselie, vega kaasschitnzel

2 likes

Ik heb dit opgeslagen, lijkt me lekker idd. denk volgende week een x eten

Noodles gebakken in zelfgemaakte boemboe, sambal goreng telor met boontjes, Indo pulled chicken uit de slowcooker, sambal goreng tempeh, gebakken banaan, atjar ketimoen voor de liefhebbers en als toetje sticky rice met mango.
Halve dag in de keuken staan, maar it better be worth it

6 likes

Pasta met gebakken spekjes, rode ui, tomaat, courgette, kappertjes en zwarte peper.

1 like

Kokoscurry met geroosterde bloemkool/wortel/paprika/prei en zoete aardappel uit de oven

2 likes

Shakshuka met avocado, broodje, huttenkase en andere koelkast-restjes!

3 likes

Ik ga uit eten vanavond! Arabisch, met allerlei kleine gerechten uit verschillende landen, ben benieuwd

4 likes