Ik eet vanavond alleen en weet nog niet wat dus hoop dat iedereen veel post vandaag. 
Lijkt mij heeeeerlijk!
Rode kool ovenschotel met vega “bratwurst”
Zelfgemaakte pizza!
Mijn moeder maakt gebakken rijst, zo een zin in. As we speak zitten er witte chocolade macadamia koekjes in de oven en het ruikt zo lekker❤️
Ik had spullen in huis voor pasta met olijven en gegrilde paprika maar mijn vriend eet onverwachts niet thuis dus die schuiven we door naar morgen. Nu lekker guilty pleasure eten, vegan tomatensoep van Unox met schnittbroodjes, en dan de broodjes uithollen en vullen met soep
Krieltjes uit de oven met knoflook en zeezout, tomatensalade met peterselie, vega kaasschitnzel
Ik heb dit opgeslagen, lijkt me lekker idd. denk volgende week een x eten
Noodles gebakken in zelfgemaakte boemboe, sambal goreng telor met boontjes, Indo pulled chicken uit de slowcooker, sambal goreng tempeh, gebakken banaan, atjar ketimoen voor de liefhebbers en als toetje sticky rice met mango.
Halve dag in de keuken staan, maar it better be worth it
Pasta met gebakken spekjes, rode ui, tomaat, courgette, kappertjes en zwarte peper.
Kokoscurry met geroosterde bloemkool/wortel/paprika/prei en zoete aardappel uit de oven
Shakshuka met avocado, broodje, huttenkase en andere koelkast-restjes!
Ik ga uit eten vanavond! Arabisch, met allerlei kleine gerechten uit verschillende landen, ben benieuwd
Ik maak balletjes in pinda ketjap saus uit de slowcooker met rijst en groente. Het ruikt in ieder geval al erg lekker!
Toevallig in een restaurant in Amersfoort? 
Gewokte spruitjes met ui en spekjes 

pompoenrisotto
Haha daardoor heb ik wel extra goed gekeken of ik koriander had gepakt in de supermarkt! 
Wrap met gerookte zalm.
)