Wat eet je vanavond

Taco’s met stoofvlees, zo ontzettend lekker :heart_eyes:

3 likes

Ik had net gnocchi met paddestoelen, knoflook en pompoen. Had het een beetje romig gemaakt met wat crème fraîche, kookroom en wat parmezaan. ZO LEKKER

8 likes

Vegapotje met shoarma, linzen, paddenstoelen en rode wijn :ok_hand:

7 likes

Curry from scratch, met kikkererwten, pompoen en spinazie met rijst. Als ik mezelf van de bank af kan slepen.

6 likes

Ik at deze pizza maar hij was echt niet lekker dus heb maar de helft op :unamused:.

2 likes

Panpizza en hij was LEKKER. Nog over dus waarschijnlijk morgen nog een keer.

2 likes

Thais uiteten. Schijnt echt zo te zijn als in thailand dus heel veel zin in

2 likes

Rode curry met veeeel groentjes :heart:

1 like

Vegan rendang met bloemkoolrijst

4 likes
2 likes

Zuurkoolkoekjes met slavinken in kruidige tomatensaus uit de slowcooker

Gebakken gnocchi met tomatensaus met gehakt, gegrilde paprika en spinazie + stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter uit de oven (alles vegan)

1 like

Recept please!!! :heart_eyes:

1 like

Normaal vind ik de recepten van Allerhande een beetje mwah. Deze was echt helemaal top.

4 likes

Nog een keer dit, want de Vivera was in de bonus en mijn appie heeft een zeer beperkt assortiment

Tomaat-mozarella soep en deze:

2 likes

Net m’n moeder gewhatsappt of ik morgen mee kan eten en of ze dan dit wilt maken, dus daar ga ik me de komende 19 uur op verheugen haha

1 like

Aardappels in schil, spruitjes, chorizo, rode ui en appel in een ovenschaal met olie en kruisen. Zo lekker! De appel wel wat later erbij, anders is het appelmoes.

Krieltjes uit de oven met knoflook in de schil gepoft er tussen, eendenbout in ganzenvet, haricot verts en frisse knolselderij salade met augurkjes erdoor.

Voor iedereen die denkt: wat een zieke chef. Dit heb ik gehaald bij de traiteur :+1:.

3 likes

Mosterdsoep met boerenkool, met broodjes vegan rookworst. Geïnspireerd door @Denver en @Maestoso

2 likes