Wat eet je vanavond

Normaal vind ik de recepten van Allerhande een beetje mwah. Deze was echt helemaal top.

4 likes

Nog een keer dit, want de Vivera was in de bonus en mijn appie heeft een zeer beperkt assortiment

Tomaat-mozarella soep en deze:

2 likes

Net m’n moeder gewhatsappt of ik morgen mee kan eten en of ze dan dit wilt maken, dus daar ga ik me de komende 19 uur op verheugen haha

1 like

Aardappels in schil, spruitjes, chorizo, rode ui en appel in een ovenschaal met olie en kruisen. Zo lekker! De appel wel wat later erbij, anders is het appelmoes.

Krieltjes uit de oven met knoflook in de schil gepoft er tussen, eendenbout in ganzenvet, haricot verts en frisse knolselderij salade met augurkjes erdoor.

Voor iedereen die denkt: wat een zieke chef. Dit heb ik gehaald bij de traiteur :+1:.

3 likes

Mosterdsoep met boerenkool, met broodjes vegan rookworst. GeĆÆnspireerd door @Denver en @Maestoso

2 likes

Snert met rijst en sambal :heart_eyes:

1 like

Mijn moeders pasta met groente uit de oven. Sowieso epic want gaat een bol knoflook in.

2 likes

Ik heb deze quiche gemaakt. https://www.lekkerensimpel.com/hartige-taart-met-courgette-en-mais/

Ik vind hem erg lekker, mijn vriend is momenteel naar de snackbar. :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Meergranen wraps met falafel, hummus, sla, komkommer en tomaat.

Recept? :grin:

1 like

Heb op instastories kookfilmpjes geplaatst!

Volgens mij heb je nodig:
Bol knoflook
Zak rode uien
2 courgettes
2 grote bakken kastanjechampignons
Bakje verse Italiaanse kruiden
2 bakken cherrytomaten
Prei
Half potje zongedroogde tomaten
Geraspte kaas
Parmezaan
Kappertjes
Zak farfalle pasta (porties is een onbekend fenomeen voor mijn moeder)

1. Oven voorverwarmen op 200 graden (hetelucht).
  2. Alles snijden (ui in halve ringen en knoflook in de lengte of breedte in schijfjes (niet dun mag wat grover).
  3. Champignons bakken met beetje verse tijm en zout (in oven wordt t zompig).
  4. Bakblik met beetje olijfolie vullen met prei, rode ui, courgette, knoflook, zongedroogde tomaten, verse kruiden en zeezout. Mengen en 20-25 minuten in de oven zetten.
  5. Pasta koken en parmezaan raspen
  6. Bakblik na 20-25 minuutjes uit de oven halen, even husselen. Gehalveerde cherrytomaatjes en champignons erbij. Grillstand aan en nog 10 minuten in oven (wel bij blijven, dat het niet verbrand).
  7. Groente mengen met pasta (al het vocht van de groente erbij heeft veel smaak). Wat geraspte kaas, goed mengen, nog wat kaas en mengen. Nog lekker wat zeezout.
  8. Eventueel nog wat kappertjes er doorheen gooien en serveren met geraspte parmezaan.

Ik hoop dat ik goed heb opgelet, want doe dit nu uit mijn hoofd haha.

3 likes

Mijn insta is snackdetectives. Je hoeft niet te abonneren om de stories te kijken want staat op openbaar!

1 like

Dankjewel, klinkt goed!

Was dit een aanrader? Dacht dat LE:EN van dezelfde eigenaar is en dat is lekker maar wel een beetje overpriced /te hippig voor mij eigenlijk

Ik vond het eten erg lekker en z’n geld ook waard, maar qua sfeer en bediening was het niet wat ik zou verwachten voor het geld (donker, niet zo sfeervol ingericht, bediening vrij onverschillig, eten werd maar zo’n beetje op tafel gegooid, …). Puur voor het eten wel dus, voor de algehele ervaring zou ik het niet perse aanraden denk ik. Voor mij was het een gevalletje ā€˜blij dat ik er een keer gegeten heb, maar zou er niet weer been gaan’, zeg maar.

1 like

Hassleback potatoes, geroosterde bloemkool uit de oven en Valess crispy sticks

1 like
2 likes

Groentepasta leftovers

1 like