Snert
Ik ga een ovenschotel met nachoās maken.
Edit: door deze post ontdek ik wel dat ik het gehakt vergeten ben uit de vriezer te halen.
Tikka Massala uit de slowcooker met kipgehaktballetjes ipv kipfilet, witte rijst en kroepoek
Wij hadden kabeljauw, krieltjes en worteltjes
Parelcouscous gekookt in water met tomaten puree met geraspte courgette, nepkip, munt, feta en zongedroogde tomaatjes.
Uiensoep met stokbrood ik heb nog een halve fles rode wijn staan en volgens het internet is dat lekker erdoor dus dat ga ik proberen denk ik, ben benieuwd
PokƩ bowl met tonijn, zalm, avocado, lente ui, wakame en gegrilde sepia
Een normale patat (van de Bram) met pindasaus en een Mexicano.
Oftewel het ik ben alleen en lui maaltijd
pasta met zalm, ui, champignons, pepertje en cherrytomaatjes in een 5kazensaus met veeel parmezaanse kaas.
Best handig dat je niet de hele tijd in de risotto hoeft te roeren.
Ovenrisotto met paddenstoelen: Zo maak je het met maar vijf ingrediƫnten https://www.nu.nl/recepten/5997511/ovenrisotto-met-paddenstoelen-zo-maak-je-het-met-maar-vijf-ingredienten.html (via @NUnl)
Update: ik doe nooit meer geen rode wijn door mān uiensoep
Pannenkoeken.
@Dazed ik had ze deze keer met amandelmelk gemaakt en ze leken wel iets makkelijker rolbaar dan wanneer ik sojamelk gebruik. Ik hou normaal overigens niet zo van de smaak van amandelmelk en was bang dat de pannenkoeken er ook naar zouden smaken, maar vind deze zelfs nog net wat lekkerder dan met soja.
Dus ik denk dat ik ze in het vervolg altijd maar met amandelmelk maak. Ze leken ook net wat beter te bakken, maar dat kan ook aan de olie liggen
Nice! Ik heb ook nooit het idee dat ik de amandelmelk echt proef, is in pannenkoeken wel redelijk neutraal. Vraag me nog steeds af waar het nou aan ligt haha maar goed om te weten!
Ik wilde eerst heel fancy twee batches beslag maken met zowel soja- als amandelmelk. Maar ik kwam er te laat achter dat de sojamelk op was. Volgende keer, als ik eraan denk, zal ik een echt vergelijkend onderzoek doen met dezelfde soorten olie en dezelfde pannen
Love hoe toegewijd je bent haha, keep me posted
Hahaha. Was het zo erg?
Nee heel lekker juist!
Oh ik had de āgeenā niet gelezen Goed dat het lekker was! Wanneer doe je de wijn er juist door?
Ja ik zat me nog af te vragen of het niet verwarrend was nadat ik het gepost had, wel dus en de wijn heb ik er op het laatst doorgegaan, en daarna nog heel eventjes door laten warmen