Pizza
Verse pasta met drie kazen en spinazie
Salade van linzen, gegrilde paprika (uit de oven met rode ui, kruiden en knoflook), geitenkaas, avocado en rucola
Dat was t plan, aleen ik had zon zin in aardappel dat er nu eerst 2 van die gratin torentjes met kaas in de oven staan
Die salade komt erna wel (zonder linzen dan denk ik)
Zoete aardappelfriet, Oosterse schijf en bimi met sojasaus en geroosterde sesamzaadjes
Rijst met restjes uit de koelkast.
Beetje gerookte kip, chorizo, ui, knoflook, paprika aanbakken. Rijst erbij met wat tomatenpassata. Bouillon erbij en gaar laten worden. Laatste 5 minuten nog wat doperwten erdoor en op het bord peterselie erover. Best acceptabel voor restjes.
Zelfgemaakte tomatensoep en twee broodjes ei , nooit zin om erg mijn best te doen na werk.
Met gekruide aardappelblokjes uit de oven
Lasagne.
Pastaaaa. Met champignons, spinazie, ui, knoflook, kruidenroomkaas en gerookte zalm.
Ik zou wel willen dat ik zin in sperziebonen had als ik ongesteld ben. Tot nu toe hou ik het nog bij chocola helaas.
Mijn moeder stuurt net een foto van stoofperen en vis goeie combi, maar alsnog zin in
Ritja ritja met bloemkoolrijst
Kippenpoot uit de oven met aardappeltjes, ui, champignons en snijboontjes in een kruidenkaassausje
Tomatenrisotto met gegrilde paprika (1 van m’n favorieten, is t al te merken?), spinazie en feta
ik pleur even wat wokgroente wat op moet in een wrap. Schep sambal erdoor en zure room voor erbij.
Slowcooker spareribs zijn waanzinnig. Check eetspiratie.nl eens voor haar recept, echt mega lekker uit de slowcooker!
Andijviestamppot met spekjes en kaas.