Wat eet je vanavond

Lasagne. :nerd_face:

1 like

Pastaaaa. Met champignons, spinazie, ui, knoflook, kruidenroomkaas en gerookte zalm.

1 like

Ik zou wel willen dat ik zin in sperziebonen had als ik ongesteld ben. Tot nu toe hou ik het nog bij chocola helaas.

3 likes

Mijn moeder stuurt net een foto van stoofperen en vis :sweat_smile: goeie combi, maar alsnog zin in

Ritja ritja met bloemkoolrijst

Kippenpoot uit de oven met aardappeltjes, ui, champignons en snijboontjes in een kruidenkaassausje

1 like

Tomatenrisotto met gegrilde paprika (1 van m’n favorieten, is t al te merken?), spinazie en feta

1 like

Aardappels uit de oven met stoofpeertjes :heart_eyes:

3 likes

ik pleur even wat wokgroente wat op moet in een wrap. Schep sambal erdoor en zure room voor erbij.

1 like

Slowcooker spareribs zijn waanzinnig. Check eetspiratie.nl eens voor haar recept, echt mega lekker uit de slowcooker!

1 like

Andijviestamppot met spekjes en kaas.

Snert :heart_eyes:

1 like

Ik ga een ovenschotel met nacho’s maken.

Edit: door deze post ontdek ik wel dat ik het gehakt vergeten ben uit de vriezer te halen.

Tikka Massala uit de slowcooker met kipgehaktballetjes ipv kipfilet, witte rijst en kroepoek

Wij hadden kabeljauw, krieltjes en worteltjes

Parelcouscous gekookt in water met tomaten puree met geraspte courgette, nepkip, munt, feta en zongedroogde tomaatjes.

1 like
1 like

Uiensoep met stokbrood :heart: ik heb nog een halve fles rode wijn staan en volgens het internet is dat lekker erdoor dus dat ga ik proberen denk ik, ben benieuwd