Lasagne. 
Pastaaaa. Met champignons, spinazie, ui, knoflook, kruidenroomkaas en gerookte zalm.
Ik zou wel willen dat ik zin in sperziebonen had als ik ongesteld ben. Tot nu toe hou ik het nog bij chocola helaas.
Mijn moeder stuurt net een foto van stoofperen en vis
goeie combi, maar alsnog zin in
Ritja ritja met bloemkoolrijst
Kippenpoot uit de oven met aardappeltjes, ui, champignons en snijboontjes in een kruidenkaassausje
Tomatenrisotto met gegrilde paprika (1 van m’n favorieten, is t al te merken?), spinazie en feta
ik pleur even wat wokgroente wat op moet in een wrap. Schep sambal erdoor en zure room voor erbij.
Slowcooker spareribs zijn waanzinnig. Check eetspiratie.nl eens voor haar recept, echt mega lekker uit de slowcooker!
Andijviestamppot met spekjes en kaas.
Snert 
Ik ga een ovenschotel met nacho’s maken.
Edit: door deze post ontdek ik wel dat ik het gehakt vergeten ben uit de vriezer te halen.
Tikka Massala uit de slowcooker met kipgehaktballetjes ipv kipfilet, witte rijst en kroepoek
Wij hadden kabeljauw, krieltjes en worteltjes
Parelcouscous gekookt in water met tomaten puree met geraspte courgette, nepkip, munt, feta en zongedroogde tomaatjes.
Uiensoep met stokbrood
ik heb nog een halve fles rode wijn staan en volgens het internet is dat lekker erdoor dus dat ga ik proberen denk ik, ben benieuwd