Wat eet je vanavond

Pizza :pizza::heart:

Verse pasta met drie kazen en spinazie

2 likes

Salade van linzen, gegrilde paprika (uit de oven met rode ui, kruiden en knoflook), geitenkaas, avocado en rucola
Dat was t plan, aleen ik had zon zin in aardappel dat er nu eerst 2 van die gratin torentjes met kaas in de oven staan :star_struck:
Die salade komt erna wel (zonder linzen dan denk ik)

1 like

Zoete aardappelfriet, Oosterse schijf en bimi met sojasaus en geroosterde sesamzaadjes

1 like

Rijst met restjes uit de koelkast.
Beetje gerookte kip, chorizo, ui, knoflook, paprika aanbakken. Rijst erbij met wat tomatenpassata. Bouillon erbij en gaar laten worden. Laatste 5 minuten nog wat doperwten erdoor en op het bord peterselie erover. Best acceptabel voor restjes.

Zelfgemaakte tomatensoep en twee broodjes ei :+1:, nooit zin om erg mijn best te doen na werk.

Met gekruide aardappelblokjes uit de oven

Lasagne. :nerd_face:

1 like

Pastaaaa. Met champignons, spinazie, ui, knoflook, kruidenroomkaas en gerookte zalm.

1 like

Ik zou wel willen dat ik zin in sperziebonen had als ik ongesteld ben. Tot nu toe hou ik het nog bij chocola helaas.

3 likes

Mijn moeder stuurt net een foto van stoofperen en vis :sweat_smile: goeie combi, maar alsnog zin in

Ritja ritja met bloemkoolrijst

Kippenpoot uit de oven met aardappeltjes, ui, champignons en snijboontjes in een kruidenkaassausje

1 like

Tomatenrisotto met gegrilde paprika (1 van m’n favorieten, is t al te merken?), spinazie en feta

1 like

Aardappels uit de oven met stoofpeertjes :heart_eyes:

3 likes

ik pleur even wat wokgroente wat op moet in een wrap. Schep sambal erdoor en zure room voor erbij.

1 like

Slowcooker spareribs zijn waanzinnig. Check eetspiratie.nl eens voor haar recept, echt mega lekker uit de slowcooker!

1 like

Andijviestamppot met spekjes en kaas.