Wat eet je vanavond

Ik ging uiteten met mijn ouders dus ik at:
Soep van geroosterde pompoen, kruiden en room
Friet met schil, biefstuk en wederom oerwortels uit de oven geglaceerd met honing
En als “toetje” een pumpkin spice latte

Restaurant was ook helemaal herfstig aangekleed met pompoenen en herfstbladeren incl knetterend haardvuur. Heel cosy :maple_leaf::fallen_leaf:

2 likes

Het was lekker!

maar dan met vegetarisch gehakt :slight_smile:

Soto ajam

1 like

Moet het nog maken, maar ik verzamel altijd een setje recepten en dan kies ik daaruit of maak mijn eigen variatie.

Vlees:

Vegetarisch:

Vegan:

2 likes

Spaghetti!

Kippensoep :rooster: (zelfgemaakt)

Ben ziek en heb er momenteel nog geen zin in, maar het idee was sperziebonen, aardappels uit de oven en een cordon bleu. Denk dat het een paar sperziebonen met wat rijst wordt.

Geitenkaas maaltijdsalade

Volkoren penne met kip en tomaat-mascarponesaus.

1 like

Mocht je nog pompoen overhebben, mijn vriend heeft er vandaag een soort kroketjes van gemaakt (gekruid met zout, paprika, chili en kaneel volgens mij, kroketjes van gevormd, door het paneermeel gehaald en gefrituurd) en ze zijn echt heel lekker!

En verder ga ik lekker basic aardappeltjes uit de oven met nepschnitzel en sla eten 🤷

4 likes

Jaaa, thanks voor de tip. Van die Japanse korokke staan al een tijdje op mijn lijstje. Was het alweer vergeten. De enige reden dat ik het telkens niet maak, is omdat ik bijna nooit leftovers heb. Net als arancini, ook al maak ik een dubbele portie risotto, ik vreet het gewoon op??

1 like

Hahaha ja die ken ik :sweat_smile: ik maak altijd extra veel Indonesisch omdat al die dingen veel lekkerder zijn als het een nachtje heeft gestaan maar het blijft nooit daadwerkelijk over :frowning:

Pad thai met kip en ei

1 like

Nice ik ga hef zaterdag maken!
Dan ga ik twee soorten stoofvlees maken en mijn vriend vragen arepas en bij te maken! Nu al zin in

Een curry met linzen, pompoen en spinazie. Een vriendin komt vanavond bij me eten

3 likes

Spitskoolstamppot met een bratwurst van de vegetarische slager

1 like

Uiensoep met restjes kaasplank van mijn verjaardag.

*restjes kaas dus eigenlijk, niet de plank.

4 likes

Super simpel en lui: gepofte aardappel met een knoflooksausje, spinazie-kaas vegaburger en sperzieboontjes!

2 likes

Stoofpotje met kikkererwten, ui, paprika en tomaat. Met rijst.

2 likes