Wat eet je vanavond

Ik ga voor de eerste keer spaghettipompoen maken, ben heel benieuwd. Met kastanjechampignons en spinazie

3 likes

Wat is dat? Als ik het Google kan ik het nergens vinden

Omdat ik het verkeerd geschreven heb, lekker suf.

Dit is het:

Omelet met groenten, restjes van deze week.

Zelfgemaakt zuurvlees met stamppot rode kool

2 likes

Oeh verklaard een hoop haha. Maar lekker hoor! Dat komt op mijn lijstje

Het is de eerste keer dat ik het maak, ben heel benieuwd. Zal het laten weten of het de 8 uur bereidingstijd waard is :yum:

Pasta met linzenbolognese, zin in

1 like

Courgetti met zelfgemaakte gezonde pesto en kip

Ik heb dit laatst ook gemaakt (zelfde recept ook) en vond het echt heel lekker! Ik had er alleen wel zelfgemaake pita broodjes bij gedaan ipv wraps. Volgende keer wil ik het met wraps of nachos maken, lijkt me nóg beter

Ik lig zo brak in bed en mn maag kan niks hebben maar toch heb ik zin in een mcchicken en frietjes. Alleen als ik dan aan de geur denk ik ben ik weer misselijkšŸ˜‚

1 like

Goed te horen! Ik heb van die zachte pita’s gehaald bij de Turkse supermarkt voor erbij, die zijn al erg lekker.

1 like

Gevulde courgette met oa tonijn en rode pesto en risotto met erwtjes

Dit recept: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R627772/gevulde-courgette-met-tonijn

1 like

Experimentje. Roomsaus van courgette, doperwt, bosui, munt en limoen

7 likes

Pompoensoep met kokosmelk

2 likes

Review please! Heb er vandaag ook eentje gekocht.

Zelf eet ik andijviestamppot met meatloaf.

1 like

Best lekker! Het is vrij neutraal, wel een beetje zoetig maar het smaakt niet zo uitgesproken naar pompoen als andere soorten. Ik wou de smaak niet teveel overpoweren dus heb hem heel simpel met een vulling van champignons en spinazie gemaakt, maar kan me voorstellen dat al die meer Italiaans geĆÆnspireerde recepten die je veel ziet (met tomatensaus enzo) ook wel goed werken omdat het een vrij neutrale drager is met een fijne structuur. Al met al een best leuk ding, maar als ik echt zin heb in pompoen koop ik de volgende keer gewoon weer een flespompoen.

Ik heb trouwens de hele pompoen gebakken maar de helft gebruikt voor 2 personen want het was best veel. De andere helft heb ik uitgeplozen en ga ik van de week nog wat mee proberen.

Ja, ik heb een recept gevonden waar je er een soort ā€˜lasagne bootjes’ van maakt. Dus ze roosteren, vulling bakken, bechamel maken, vulling mengen met de gare pompoen en dan met extra kaas en mozzarella weer in de oven.

Zag er iig heel leuk uit haha

1 like

Ooh nice, lijkt me lekker!

Heb je daar een linkje van?

Ik heb megaveel chili sin carne gemaakt (voor morgen en in de vriezer) met dit receptje van de ah, zoooo lekker :heart_eyes: zit echt stampvol nu.
Zonder de verse koriander die ze aanraden als serveertip, want koriander is de duivel.

2 likes