Wat eet je vanavond

Gebakken gnocchi met zongedroogde tomaten en spinazie.

1 like

Kga pokebowl maken met zalm, mais, wortel, bosui, avocado, komkommer en wasabimayo

1 like

Verse AH pasta met een prutje van geprakte avocado en gekookte en gepullde kip en rucola

Nacho’s

Macaroni

Ik ben voor het eerst draadjesvlees aan het maken. Is natuurlijk gewoon stoofvlees, maar op deze manier (oma’s draadjesvlees) heb ik het nog nooit gemaakt.
En rode kool met appeltjes. Dat vond ik er wel bij horen, maar heb dat ook nog nooit gemaakt. Wat een primeuren.

2 likes

Ik ga deze maken, stond in t foldertje van de Lidl

2 likes

Couscous met vegastuckjes

Hartige taart met venkel, paprika en vegan feta

2 likes

Als het allemaal lukt, wil je dan de receptjes delen? Ik ben geen Nederlandse en heb nooit fatsoenlijk “Hollands” leren koken, terwijl me dat wel leuk lijkt.

De rode kool heb ik niet gemaakt, daar had mijn vriend niet zo’n zin in en ga ik morgen maken.

Het draadjesvlees was een recept van Koken met Karin. Dat recept zie ik niet online, maar is vrij klassiek: doorregen runderlappen, ui, runderbouillon, laurier, kruidnagel, azijn en ontbijtkoek. Als je wil, kan ik het voor je uittypen.
Het was lekker! Maar het smaakte niet zo lekker als draadjesvlees wat ik van vroeger in gedachten had. Toen at ik het wel eens bij een vriendin, dat smaakte heel anders (toch nog eens bij haar moeder navragen). Ik vind zelf een recept van stoofvlees zoals dit recept lekkerder: https://dagelijksekost.een.be/gerechten/stoofvlees-met-friet

Dit is mijn favo stoofvlees recept

1 like

Pompoenrisotto :orange_heart:

Turkse pizza

Romige pasta met champignons en spekjes.

Ik had noedels met paddenstoelen matar :heart:

3 likes

pompoensoep met een cheesy garlic bread :heart_eyes:

2 likes

Rode kool ovenschotel met peren en aardappelpuree en een vega sate schnitzel.

1 like

Spruitjes en pastinaak met geplette krokante aardappels, allemaal uit de oven

Iemand een recept voor snelle, maar toch lekkere taco’s?