Heb je een recept voor je cornbread?
Ik heb dit recept gebruikt: https://www.recipetineats.com/cornbread-muffins/
Ik had haar suggestie opgevolgd voor de creamed corn vervanger met een blik maïs van AH basic (zit meer vocht in) en wat bloem. Al kreeg ik via insta berichtjes dat je creamed corn ook bij de toko kan krijgen.
Pita’s met pulled jackfruit en zelfgemaakte coleslaw
Enchiladas
Smelt niet. Smaak is niet uit te leggen maar als ik streng op dieet ben eet ik dit wel graag op pasta oid
Zuurkool stamppot met banaan en een vega bratwurst erbij
Met banaan? Aanrader?
Ik heb een simpele rode curry gegeten met vega kipstukjes. Altijd lekker
Jaa is echt heel lekker! Sommige mensen doen er ook nog ananas door maar dat heb ik nooit geprobeerd.
Roti
Biefstukje, frietjes met truffelmayo en spinaziesalade
Hongerrr maar geen puf meer om te koken, dus verkade volkoren biscuits met camembert en viking blue
Pannenkoeken
Pita’s met zelfgemaakte falafel en rauwkost, moet zo alleen nog even de motivatie vinden om het te maken
Rode kool, gekookte aardappels en zelfgemaakte gehaktballetjes met verse kruiden.
Broodje met humus, gegrilde halloumi (1+1 gratis bij de Appie) en rucola + Italiaanse salade.
Deze motivatie kon ik gisteren toch niet vinden, ben naar de snackbar gegaan. Falafel is doorgeschoven naar vandaag
Courgette, aardappelbolletjes en zalm. Lekker makkelijk alles op een bakplaat de oven in geschoven.
Rodekool stamppot met de nieuwe ah vegan rookworst