Wat eet je vanavond

Restjesdag. Puntpaprika uit de oven gevuld met couscous en ei. Twijfel of ik er tonijn bij zal gooien of niet? Wat denken jullie?

• Ja klinkt lekker
  • Nee gadver

0 stemmers

@Eyimfihlo hmm nee volgens mij niet echt smelten zoals ‘gewone’ kaas?

1 like

Nee dat smelt niet echt. Is ook echt een soort poeder. Niet te vergelijken met geraspte kaas.
Je moet er trouwens ook niet te hard aan ruiken want het ruikt een beetje naar zweetvoeten haha

2 likes

Aah ik was het bestaan hiervan vergeten! Echt jeugdsentiment, we hadden dit vroeger thuis altijd en we noemde het “stinkkaas” (om de reden die @BiloxiParish ook noemt)

3 likes

Dit is echt niet lekker. Het smaakt ook naar zweetvoeten. Ik doe het soms een beetje door de pasta om toch een beetje de parmezaanse feeling te krijgen (dieetleven), maar nee, het wordt echt nooit lekker haha.

1 like

Quinoa risotto!

Spruitjes!

1 like

@Runnerlongs @BiloxiParish @Rozevarken @zwaardvis ik pas voor zweetvoeten :face_vomiting: bedankt voor de waarschuwing​:sweat_smile:

2 likes

Kaasfondue :heart_eyes:

Heb je een recept voor je cornbread? :smiley:

Mr. Kitchen desem pizzabodem, Mr. Kitchen smoked paprika saus, pompoen, tomaatjes en geraspte kaas :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik heb dit recept gebruikt: https://www.recipetineats.com/cornbread-muffins/

Ik had haar suggestie opgevolgd voor de creamed corn vervanger met een blik maïs van AH basic (zit meer vocht in) en wat bloem. Al kreeg ik via insta berichtjes dat je creamed corn ook bij de toko kan krijgen.

1 like

Pita’s met pulled jackfruit en zelfgemaakte coleslaw

Enchiladas

Smelt niet. Smaak is niet uit te leggen maar als ik streng op dieet ben eet ik dit wel graag op pasta oid

1 like

Zuurkool stamppot met banaan :heart: en een vega bratwurst erbij

Met banaan? Aanrader?

Ik heb een simpele rode curry gegeten met vega kipstukjes. Altijd lekker

Jaa is echt heel lekker! Sommige mensen doen er ook nog ananas door maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Roti

3 likes

Biefstukje, frietjes met truffelmayo en spinaziesalade

2 likes

Hongerrr maar geen puf meer om te koken, dus verkade volkoren biscuits met camembert en viking blue :sweat_smile:

1 like