Wat eet je vanavond

Aardappels, prei en een hamburgertje. Lekker ouderwets AVGtje haha.

Pastaovenschotel met groenten, rauwe ham en kaaaaas.

Gevulde puntpaprika
(Vulling van vegetarisch gehakt, paprika, snijbonen, ui en rijst) met parmazaanse kaas bovenop

Ik vind het heel lekker! Ik doe meestal olijfolie en dan paprikapoeder of kerrie oid en peper & zout. En dan 10 minuten op 185 graden in de airfryer.

1 like

Een behoorlijk gebalanceerde maaltijd! :broccoli::broccoli::carrot::carrot::pizza::pizza:

13 likes

Heb je de pizza bevroren gesneden?:see_no_evil:

Ja :grin:. Toen ik mij realiseerde dat dat kon en ik dus niet perse een hele pizza per keer hoefde te eten, voelde het als een echte life hack :joy:

1 like

Gaat dat makkelijk? Ik dacht dat het een geklooi van niks zou worden😅 gewoon met een mes?

Oh dat klinkt wel lekker! En veel sneller dan in de oven.
doe je trouwens gewoon roosjes of een hele bloemkool?

Oh ik doe roosjes en dan husselen in dat mixje van olijfolie en kruiden. Het wordt dan vaak heel lekker krokant als het uit de airfryer komt.

1 like

Ik laat hem eerst 5 tot 10 min buiten de vriezer, dan druk ik er met een goed scherp mes op, maar krijg hem dan meestal niet door, dus dan breek ik hem op de rand van het aanrecht :ok_hand:

Bedankt voor de tip🤗

1 like

10 minuten op 185 graden meestal. Vind het zelf wel een uitvinding! Werkt ook goed met broccoli :wink:

1 like

1 like

bloemkoolrijst, vega kipstukjes in een sojasaus/honing marinade, met paprika courgette champignon en bosui!

Lasagne zonder bechamelsaus

Roti gehaald. Kreeg er 2 lemper en een bakje bakkeljauw gratis bij :heart:

( Ben een iets te vaste klant, geloof ik)

8 likes

Oven pasta met bloemkool, prei en room/kaassaus, en kaas eroverheen
Restjes dag dus ik ben benieuwd

En, hoe was dit? :smile:

Heeeel lekker, maar ik ben bevooroordeeld want ik ben Filippijns

1 like