Wat eet je vanavond

Mijne komt van de Lidl en was geloof ik dertig euro.

Let op de inhoud (niet te groot als je alleen bent, niet te klein voor gezin), dat er laag, medium en hoge standen zijn en of je de pot zelf op het vuur kunt doen of niet. Mijne kan niet op het vuur (volgens mij wel in de oven, nooit geprobeerd) maar als je dat belangrijk vindt, bijvoorbeeld als je eten erin wilt opwarmen, dan is het wel belangrijk. Sommige hebben timers, andere niet. Mijne heeft geen timer en daar moet je dan rekening mee houden als je gaat koken, zodat het niet te lang opstaat als je niet thuis bent en/of dat je de temperatuur moet aanpassen.

En ga na of het makkelijk schoon te maken is. Erg belangrijk. Anders verdwijnt hij in een kast en kijk je er niet meer naar om na een paar keer.

1 like

Burger met kreukelfriet

Truffelravioli :drooling_face:

Sweet chili kip met rijst

Patat met kaassouffle :flushed:

1 like

Patat en een broodje hamburger. Zo’n zin in.

Vegan chili (sine carne) met sojayoghurt en komkommersalade

5 likes

Kapsalon van zoete aardappelpatatjes, vegan kebab, spitskoolsla, avocado en truffelmayo!

1 like

1 like

Etentje vanavond. Als ik niet doodga van de stress serveer ik zoete aardappel chili met Mexicaanse rode rijst, maïssalade, komkommersalade met yoghurt (tegen de burn voor de tatta’s), nachochips en andere toppings (guac/zure room/ cheddar). Daarbij een pittige Paloma cocktail met zelfgemaakte jalapeño suikersiroop. Als toetje een sopap.illa cheesecake met bladerdeeg.

11 likes

Omg lekker!!! En veel ook, als je te veel stress hebt mss iets weglaten, een salade ofzo? Succes en eet smakelijk :slight_smile:

Ik vier Sinterklaas met familie, we eten soep met brood en dips, en voor erna hebben we vegan gevulde speculaas (maakt mijn zusje), extra pure chocolade kruidnoten (neem ik mee) en gluhwein.

1 like

Wauw dit klinkt goddelijk!

Ik ga een poké bowl halen vanavond

Ravioli ovenschotel met ham

Gourmetten :grin:

4 likes

Vanavond ga ik pappardelle met rozenharissa, olijven en kappertjes maken uit Simpel van Ottolenghi. Zo veel zin in nu al :biggrin:.

5 likes

Nasi goreng. Net pas de rijst gekookt dus hopelijk koelt het nog goed genoeg af.

Hier maar een bak van uit de vriezer gehaald. Kan nog even vooruit :yum:

Frietjes met zelfgemaakte popcorn chicken