Left-over salade met sla (duh), spinazie, kikkererwten, cherrytomaatjes, komkommer, paprika, zelfgemaakte pompoenburger en wat vegan ‘mayo’.
Zoete aardappel gebakken, met haloumi, broccolie cashewnootjes en dan een kwakkie truffelmayonaise
Pasta di Pollewop. Met molto vino in de saus
Pasta met pittige tomatensaus en kipstuckjes
Pasta met kabeljauw en garnaaltjes
Lauwwarme salade met kikkerewrten, semi gedroogde tomaten, gewone tomaten en rucola. Voor vriend ook met walnoten, tarly en eventueel Turkse worstjes als hij het zelf koopt.
@lovewarrior misschien ook iets voor jou? Is licht en vullend.
Wij zijn heel aso rond etenstijd langs mijn ouders gereden om iets op te halen. Wacht nu op de bank, terwijl mijn moeder in de keuken pasta met gegrilde groente aan het maken is.
In my defense, mijn keuken is erg warm.
Panang curry met sperzieboontjes!
Is asperge broccoli lekker? Ik zag het laatst liggen maar durfde niet goed want ik hou niet echt van asperges
Ik heb melk met chocoladecornflakes gegeten… haha
Je hoor! Smaakt iets zachter dan broccolie
Zelfgemaakte kapsalon met aardappelschijfjes uit de airfryer, kipreepjes in shoarmakruiden gemarineerde en zelfgemaakte knoflooksaus. En sla, tomaat, komkommer en gesmolten kaas of course.
Ik vind het echt megalekker, vooral met wat zout en peper (en eventueel ook knoflook- en uienpoeder)! Komt qua smaak misschien in de buurt van groene asperges, maar vooral aangezien er een langer groen knapperig steeltje aan zit.
@Radio @Madam-Mikmak dan gaan ze de volgende keer als ik ze weer tegenkom mee in mijn karretje
Iglo ping&klaar maaltijd
Hahahah zo lui best te doen voor een keer! Had het nog nooit op
Diepvries pizza want ik heb niets anders in huis en ik ben te lui om naar de winkel te gaan
Haha ik vind die kip met rösti best lekker! Eet ik wel regelmatig als lunch
Rode risotto! Na 73 jaar weer eens zelf koken oeps