Wat eet je vanavond

Thais afhalen :grin:

1 like

Pompoen ovenpasta

Pita’s met kipkebab, sla, tomaat en zelfgemaakte knoflooksaus.

1 like

aardappeltjes met boontjes en zalm. Dit lekker samen wokken zodat de smaak van de zalm overal in gaat zitten <3

1 like

Thanks ik heb er ook vet veel zinin haha! Ik bak de kip in de pan, mijn truc is om op lage temperatuur (zeg je dat zo? iig niet het gas vol aan knallen) te bakken dan wordt ie ook niet droog :smiley:

1 like

macaroni ham/kaas (uit een pakje) :+1:

Curry met vegakip

Patat! Zin in, lang geleden

1 like

SY450

Ik heb dit eindelijk weer bemachtigd en dit is ZO lekker.
Alleen ik weet even niet wat ik ermee kan maken haha. Ik ben zwanger dus ik kan geen lekkere beef, rauwe zalm of licht-geroosterde tonijnsalade ermee maken. Iemand ideeën?

2 likes

Kan je het niet over zalm doen en de zalm dan in de oven zodat het niet meer rauw is? Lijkt mij wel lekker! Waar heb je dit gekocht?

Ik ken het product zelf niet, maar ik maak vaak poke bowls met kip & sesame seeds. Dus misschien kan je zoiets maken? Kippendijen uit de pan met geroosterde sesame seeds en dan deze dressing erbij?

Ik heb een florerende basilicumplant, dus ik denk dat ik pesto ga maken voor een pasta pesto.

2 likes

Zoete aardappel met kikkererwten, courgette, paprika en tomaat. Daarbij een Vales tomaten burger.

2 likes

Mijn wekelijkse poké bowl, deze keer met avocado, bosui, tofu, babykomkommer, mini asperges, edamame en een sesamdressing (en rijst obviously).

1 like

Restjes, want koelkast leegmaken want morgen op vakantie! Beetje ovenschotel met prei en gehakt, beetje kippensoep en beetje salade.

1 like

Araka

1 like

Zelfgemaakte cannelloni. Hoop dat het het waard is want het was echt veeeel werk. Veel meer dan ik dacht

10 likes

Mijn oma kookt vanavond voor mij; rijst met kerriesaus, sla en kippenpoot. Vet lekker

1 like

Gnocchi met champignons, boontjes, mascarpone, parmezaanse kaas en citroen.

1 like

Basmati rijst, met gemarineerde tofu en groenten gewokt met gember, chili, knoflook en ketjap!

2 likes