Wat eet je vanavond

Keralaanse zeevruchtencurry met bloemkoolrijst

1 like

Spinazie met hutekase en kaasschnitzel

1 like

Lasagnette

1 like

Bami speciaal, was niet zo speciaal alleen.

Zelfgemaakte vegan kapsalon met de lekkerste patat van de stad!( al proef je daar weinig van terug in de kapsalon, haha)

4 likes

Ik had vet veel zin in patat oorlog, dus dat ging ik eten. Maar het viel echt tegen :frowning:

Ik at gevulde courgette (gehakt, paprika, knoflook, kruiden, kaas, mozarella, pesto, ui) met rijst.

1 like

Ricotta, spinazie en gehakt. Een spuitzak ga ik voor de volgende keer zeker halen. Heb het nu met een lepel gedaan. Duurde eeuwen, maar was het wel waard gelukkig

1 like

Ik had bij sommige recepten inderdaad gezien dat ze een spuitzak gebruiken. Maar ik dacht dat wel ff zonder te doen. Dikke eigenwijze brain fart đŸ€·đŸŒ maargoed volgende keer ga ik dat sowieso gebruiken. Of inderdaad een diepvrieszak ofzo. Dan kan ik het zelf op maat knippen want gehakt door een zo’n tuutje is misschien ook nog wel een beetje lastig.

Pastasalade met ijsbergsla, linzen, olijven, paprika, pesto en avocado

Pizza :slight_smile: Vrijdag is bijna altijd pizza dag.

1 like

Pizzaburger van Dr. Oetker

1 like

Nasi met een gebakken eitje

1 like

Geen idee nog.
Eet op mijn werk en heb nog niet gekeken wat dat is.

1 like

Vanmiddag patat op het werk dus vanavond even een japanse salade met bimi, taugé, mihoen, wortel, paprika, teriyaki kip en geroosterde sesam dressing

2 likes

‘Zeesticks’ van de AH (Vega vissticks), zoete aardappelpuree en bimi

1 like

Risotto met groene groenten en kip

1 like

Friet met mayo, appelmoes en een kaassouflé. Was even vergeten hoe lekker appelmoes is.

2 likes

In ieder geval geen tosti😅

6 likes

Ik had gisteren de heerlijke curry van @Flexican gemaakt, voor m’n vriend heel mooi opgemaakt op een dubbel bord met naanbrood, rijst en sperzieboontjes. Zag er echt heel lekker uit zei die “moet je nog een foto maken of mag ik gaan eten?”
Ik wilde natuurlijk een foto maken maar door zijn opmkering zei ik “nee hoor schatje ga maar lekker eten”
:weary:
Ik ga het vanavond weer eten (2e dag nog lekkerder hoop ik!!) maar dan heb ik alleen de curry en die eet ik met boontjes. Niet zo mooi dus maar zal een foto plaatsen.

2 likes