Pasta met kip, spinazie, kleine tomaatjes en een roomsausje
Thanks dan ga ik even experimenteren. Ben een beetje een pompoen noob, heb er nog nooit zelf mee gekookt. Curry is sowieso goed. Dat eet ik regelmatig dus als het daar op lijkt is het helemaal prima
Ik wil even weer proberen een lekkere romige Tom Ka Kai soep te maken, heeft iemand een lekker recept? De vorige was geen mega succes.
Denk shakshuka, nog nooit gemaakt maar heb puntpaprikaâs over!
Ik heb deze een tijdje geleden gemaakt. Vond hem erg lekker. Ik heb trouwens wel extra romige kokosmelk gebruikt. Als je gewone gebruikt wordt het een beetje waterig heb ik het idee. De extra romige doet dat niet
Spaghetti carbonaraaaaa
Wraps met vegetarische krokante kipschnitzel, ijsbersla, komkommer, tomaat en een beetje mayonaise
Burritooooâs mijn vriend maakt zelfs vegan queso.
Marokkaans stoofpannetje met lamsworstjes, geserveerd met couscous en muntyoghurt. Recept uiteraard wel wat getweakt want ik kan nooit gewoon doen wat er staat, dus ben benieuwd.
Heb op kipsalon gestemd, maar ik zou het allebei doen. Restje tomatensoep klinkt niet als een maaltijd waar je genoeg aan hebt. Als ik wel moest kiezen zou ik nu kipsalon doen en morgen met lunch ofzo tomatensoep.
Pizza.
Maar dat was juist het probleem. Er was niks zoets aan haha. Ik heb er kokosmelk in gedaan en toen nog een heel klein beetje suiker. Daarna smaakte ie prima. Alsnog een beetje spicy maar wel pompoen/kokos. Niet zoet eigenlijk
Butterchicken, rijst en naambrood. Vet lekker
Thanks voor het recept de soep was heerlak! Inderdaad blij dat ik romige kokosmelk heb gehaald, en heb het iets opgeklopt voor wat extra romig/luchtigheid!
Citroen risotto! Heerlijk
Rode curry met sugar snaps, paprika, kip en mihoen LEKKOR
Een boterham met vega bitterballen en eentje met kaasbitterballen. Beetje apart maar was laat thuis en geen zin om te koken.
Restje shakshuka en stiekem heb ik net al een broodje kroket en een huzarensalade gehad bij een tankstation omdat ik zoân honger ha
Ik had salade met gerookte kip en nog veel meer want #fitgirl #grapjenietzofit
Ooh opkloppen is wel een goeie! Dat ga ik volgende keer ook doen.
Blij om te horen dat het heeft gesmaakt