Wat eet je vanavond

Een makkelijke en zeer saaie maar lekkere poke bowl

Gehaktballetjes in pinda/ketjap saus uit de slowcooker met zelfgesneden en gebakken friet

Vegan spinaziestamppot met rode ui, zongedroogde tomaat en pijnboompitjes. En voor m’n vriend de vivera biefstukc erbij met jus, maar dat hoef ik niet. Nu al zin in met dit regenachtige weer.

1 like

Turkse pizza van Jamie Oliver maar dan vegan met ‘saus’ van walnoten, olijven en tomaat!

Aardappelgratin met gegrilde courgette en champignons

Sperziebonen met gele paprika, rode ui en olijven
Krieltjes
Biefstukc van vivera
Mayolijn

Nachos met vega rundstukjes/tomaat/paprika/bonenmix en veel kaas

9 likes

Zelfde vandaag weer want bergen sofritas over. Nu lekker refried beans erbij gemaakt.

Semi artistieke foto omdat dit het enige toonbare stukje aanrecht was haha

4 likes

Wow ik moet vaker in dit topic kijken! Lekkere gerechten allemaal! Ik heb vanavond gewoon zo’n quiche van de AH in de oven gemikt met een beetje rucola erbij🙊. Zoals zo vaak…

1 like

Het is naanbrood (indiaas). Je kan het volgens mij heel makkelijk zelf maken maar ik heb deze gekocht

Ik heb nog pindasaus over, dus maak ik udon noodles met champignons, courgette, paprika, bosui en lekker veel sesamzaadjes

1 like

Pasta met zalm :slight_smile: nu al zin in!

1 like

Stamppot van zoete aardappel en spinazie met walnoten, dit recept (maar dan zonder de geitenkaas):

1 like

Ben net curry aan het maken met bloemkoolrijst.
Zie ik dat de kokosmelk al zo een 4 jaar over datum is…
Lag in een hoekje in de voorraadkast en het zit er nu al doorheen :tired_face:

1 like

Uiteindelijk eet ik tomatensoep met zout peper stengels (bladerdeeg) en als toetje straciatella kwark

2 likes

Stamppot boerenkool met heul veel spekjes
Had ik echt weer zin in haha

2 likes

Ik denk niet dat dat verrot eigenlijk. Of wel? Hoe smaakt het?

Heb er dus 20 keer aan geroken omdat ik het niet vertrouw, maar het ruikt en smaakt dus gewoon normaal.
Hoe vaker ik eraan ruik hoe vreemder het wordt, maar dat zit dus gewoon in m’n hoofd omdat er voor mijn gevoel er iets mis mee moet zijn (ik bedoel 4!! jaar over datum).

Zal morgen updaten hoe het met mijn gesteldheid is :sweat_smile:

@Goldenmilk Yes in blik! Dus waarschijnlijk was het wel gewoon nog goed

Met stokbrood

3 likes